7 آنلاین کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات طراحی که در بریتانیا for 2024

آنلاین کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مطالعات طراحی که در بریتانیا for 2024Filter
    • London, بریتانیا

    تمام وقت

    27 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی, زبان پرتغالی

    طراحی هرگز چنین اهمیتی نداشته است. این بخشی از زندگی روزمره ما است زیرا می توانیم در هر محصولی که استفاده می کنیم ، وب سایت هایی که مرور می کنیم یا برنامه هایی که روی تلفن های هوشمند خود نصب می کنیم ، بر آن گیر بیاوریم. London School Of Design And Marketing به شما کمک می کند تا در دنیای خلاقیت شغلی ایجاد کنید و شاید تقویتی برای رسیدن به اهداف جدید ، رهایی از سمت خلاق خود و ایجاد پروژه های قدرتمند برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در افراد به شما کمک کند.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت

    30 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی, زبان انگلیسی, زبان پرتغالی

    طراحی هرگز مهم نبوده است. این بخشی از زندگی روزمره ما است، زیرا ما می توانیم در تمام محصولاتی که استفاده می کنیم، سایت هایی که مشورت می کنیم یا برنامه هایی که در گوشی های هوشمند ما نصب می کنیم، پیدا کنیم.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    Arden Universityبرنامه طراحی گرافیک آنلاین BA (Hons) ابزاری برای توسعه توانایی های خلاقانه و مهارت های طراحی در اختیار شما قرار می دهد. شما درک درستی از اصول کلیدی طراحی و استانداردهای ارتباط بصری مورد انتظار این صنعت رقابتی خواهید داشت. حالت مطالعه انعطاف‌پذیر Arden به شما امکان می‌دهد تا آشنایی خود را با رسانه‌های دیجیتال در کنار مهارت‌های ایجاد تصویر - در سراسر تعهدات موجود خود توسعه دهید. شما در فن آوری های سنتی و معاصر برای تولید طرح های نوآورانه و زیبایی شناختی و همچنین درک پیشینه انتقادی، مفهومی و تاریخی هنر، طراحی و فرهنگ بصری کاوش خواهید کرد.

    • Online United Kingdom

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    آیا شما یک متفکر خلاق هستید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه تئوری و مهارت های طراحی را در عمل به کار ببرید؟ اگر چنین است، هدف این برنامه طراحی گرافیک توسعه درک شما از اصول اصلی طراحی و پتانسیل آن در طیف وسیعی از بخش ها خواهد بود. شما در فن آوری های سنتی و معاصر برای تولید طرح های نوآورانه و زیبایی شناختی و همچنین درک پیشینه انتقادی، مفهومی و تاریخی هنر، طراحی و فرهنگ بصری کاوش خواهید کرد.

    • Barnsley, بریتانیا

    پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    طراحی داخلی BA (Hons)، دانشجویان را تشویق خواهد کرد تا شغل های جدید و نوآورانه فضایی را به چالش بکشد و دانشجویان را قادر به ایجاد هویت های طراحی شخصی خود، با استفاده از نرم افزار و تکنیک های دیجیتال و آنالوگ، توسعه دهد. این دوره دانشجویان را تشویق خواهد کرد خلاقانه به مفهوم فضا و چگونگی استفاده از آن بپردازد و به چالش بکشد و در عین حال به طور فزاینده ای از مهارت های فنی، عملی و حرفه ای طراحی داخلی آن را معرفی کند. دانش آموزان هر دو فیزیکی و نامرئی را مورد سوال قرار می دهند، روش های دقیق تحقیق و آزمایش را به عنوان پایه و اساس طرح های تخیلی و به خوبی تحقق بخشند.

    • Barnsley, بریتانیا

    پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    دوره های ارتباط بصری BA (Hons) فراهم می کند یک تجربه در دسترس از راه دور در دسترس است که از طریق آن دانش آموزان تشویق به توسعه یک حس پرس و جو بصری، گسترش افق آنها، و شروع به پیدا کردن صدای خلاق شخصی در عمل خود. این دوره رویکرد بین رشته ای را برای مطالعه فراهم می کند که از طریق آن دانشجویان می توانند وسعت موضوع را انتخاب و کشف کنند، در حال حرکت به سوی تخصص در طراحی گرافیکی، تصویر یا ترکیبی از این موضوعات هستند.

    • Barnsley, بریتانیا

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    یک درک عملی و متنی از تایپوگرافی و طراحی نوع در HE سطح 4 معرفی شده و در سطح 5 این مجله طراحی گرافیک توسعه یافته است. طراحی مدرن، انفورماتیک، مسیریابی، نام تجاری، مبارزات انتخاباتی و طراحی هویت به عنوان شیوه های متخصص در سطح 5 معرفی شده است. دانش آموزان تشویق می شوند تا تعاریف خود را از طراحی گرافیک به وسیله کشف شیوه های معاصر و ارتباط با پیشرفت های در حال انجام در چاپ، جدید رسانه ها و دیگر انواع ارتباطات.