‏ جستجو کنید دوره های آنلاین را علوم طبیعی در بریتانیا 2020/2021‏

گذراندن دوره های فردی می تواند به دانشجویان کمک نماید تا اهداف بلند مدت خود را دنبال نمایند بی آنکه در یک دوره تحصیلی رسمی محبوس شوند. انعطاف پذیری می تواند امکان تحصیل متناسب با تعهدات شغلی یا خانوادگی را فراهم آورد به طوری که افراد بتوانند اهداف خویش را نیز دنبال نمایند.

در برنامه تحصیلی آکادمیک علوم طبیعی، شاخه های بسیاری وجود دارد که می توان با مطالعه و پژوهش عمیق در آنها به مشاهده و یادگیری در زمینه طبیعت پرداخت. برخی از این شاخه ها شامل نجوم، زیست شناسی، فیزیک، اکولوژی و شیمی می گردد.

در حالی که دوره های آموزش از راه دور داشته تاریخ به دلیل است که باید رعایت شود این است که، یک معامله افسانه انطباق به عنوان زمانی که شما می توانید انجام تکالیف هنگام مطالعه در فاصله وجود دارد. با گزینه آنلاین، شما می توانید گروه بحث به عنوان مورد نیاز به بازگشت به کار و سپس در صورت نیاز بعد از کار ملحق خارج شوید. دوره های آموزش از راه دور را می توان در هر صورت گرفته شما دسترسی به اینترنت داشته باشد. شما می توانید حتی کلاس های کامل از سالن به اینترنت در هر هتل در سراسر جهان اگر شما نیاز به یک تعطیلات.

انگلستان، انگلستان بیش از 300 سال است و شامل چهار کشور تشکیل دهنده: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی. انگلستان تا به یک مرکز یادگیری برای 1000 سال گذشته بوده است و دارای بسیاری از دانشگاه های باستانی و برجسته. دانشجویان خارجی بخش قابل توجهی از بدن دانش آموز در دانشگاه های انگلستان را تشکیل می دهند.

‏ با دانشگاه ها تماس بگیرید ، عالیرتبه دوره های آنلاین را علوم طبیعی در بریتانیا 2020/2021‏

Padua , ایتالیا +1 بیشتر

مباحث پیشرفته precalculus را کاوش کرده و دانش و مهارت های ریاضی لازم برای شرکت در اولین دوره در precalculus را بدست آورید. ... +

مباحث پیشرفته precalculus را کاوش کرده و دانش و مهارت های ریاضی لازم برای شرکت در اولین دوره در precalculus را بدست آورید. -

Distance Learning Centre
UK آنلاین , بریتانیا

GCSE ریاضی یک نیاز کلیدی برای بسیاری از نقش های شغلی آن را به عنوان نشان می دهد درک درستی از اعداد و توانایی به کار با آنها. این دوره آموزش از راه دور طراحی شده است برای کمک به دانش آموزان پیشرفت از طریق به امتحانات خود را و آن تاکید زیادی بر "انجام ریاضیات" و ارتباط این امکان، به زندگی روزمره. -
200 ساعت

UK Open College
UK آنلاین , بریتانیا

این دوره و مصالح آن نوشته شده و توسعه یافته به نزدیک مطابقت محتوای برنامه درسی از برنامه درسی و شما را با ارائه اطلاعات و حمایت شما نیاز به امتحانات با اعتماد به نفس. ... +

این دوره و مصالح آن نوشته شده و توسعه یافته به نزدیک مطابقت محتوای برنامه درسی از برنامه درسی و شما را با ارائه اطلاعات و حمایت شما نیاز به امتحانات با اعتماد به نفس. -
300 ساعت

Department of Mathematics University of York - Online Programs
یورک , بریتانیا

نویسندگان این مطالعه روند وینر و انتگرال ITO در برخی از جزئیات، با تمرکز بر نتایج مورد نیاز برای مدل قیمت گذاری گزینه سیاه شولز. پس از در حال توسعه خواص تسمه زیر گردن اسب مورد نیاز این فرایند، ساخت و ساز از انتگرال و فرمول ITO (ثابت در جزئیات) تبدیل شدن به محور، هر دو برای تئوری و برنامه های کاربردی، و ارائه نمونه های بتن از معادلات دیفرانسیل تصادفی مورد استفاده در امور مالی. -
4 - 8 ماهها

وارویک , بریتانیا +1 بیشتر

شیمی آلی را که در پشت عطر ، پزشکی ، آبجو و ورزش از یکی از دانشگاه های معتبر انگلستان قرار دارد ، کاوش کنید. ... +

شیمی آلی را که در پشت عطر ، پزشکی ، آبجو و ورزش از یکی از دانشگاه های معتبر انگلستان قرار دارد ، کاوش کنید. -

کیپ تاون , آفریقای جنوبی +1 بیشتر

تنوع زندگی روی زمین ، تأثیرات پنج انقراض جمعی گذشته و چشم انداز انقراض ششم امروز را کشف کنید. -

Rehovot , اسرائيل +1 بیشتر

بیاموزید که چگونه می توانید فلکساگون ها - سازه های کاغذی زیبا و منحصر به فرد را تهیه کنید و ریاضیات پشت آنها را کشف کنید. ... +

بیاموزید که چگونه می توانید فلکساگون ها - سازه های کاغذی زیبا و منحصر به فرد را تهیه کنید و ریاضیات پشت آنها را کشف کنید. -
14 دسامبر 2020

Rehovot , اسرائيل +1 بیشتر

ریاضیات 'تفریحی' را کاوش کرده و از آنها لذت ببرید ، ضمن اینکه مهارتهای تفکر خلاقانه و قیاسی را تقویت کنید. ... +

ریاضیات 'تفریحی' را کاوش کرده و از آنها لذت ببرید ، ضمن اینکه مهارتهای تفکر خلاقانه و قیاسی را تقویت کنید. -
12 اکتبر 2020

رویال Borough از گرینویچ , بریتانیا +1 بیشتر

دانش خود را در مورد علم فضا بهبود بخشید تا به شما در تحویل دروس علوم ابتدایی خارج از این جهان کمک کند. ... +

دانش خود را در مورد علم فضا بهبود بخشید تا به شما در تحویل دروس علوم ابتدایی خارج از این جهان کمک کند. -
05 اکتبر 2020

Padua , ایتالیا +1 بیشتر

درمورد دانش و مهارتهای اساسی ریاضی مورد نیاز برای اولین دوره حساب خود ، مقدماتی کسب کنید. -

Rehovot , اسرائيل +1 بیشتر

پازل های ریاضی رمزگذاری شده را که در آن اعداد با حروف یا نمادها جایگزین می شوند ، با این دوره آنلاین رایگان ، کاوش و حل کنید. ... +

پازل های ریاضی رمزگذاری شده را که در آن اعداد با حروف یا نمادها جایگزین می شوند ، با این دوره آنلاین رایگان ، کاوش و حل کنید. -
16 نوامبر 2020

Norman Gardens , استرالیا +1 بیشتر

کاوش کاربرد عملی تحقیقات علوم اعصاب در آموزش و رهبری.

کاوش کاربرد عملی تحقیقات علوم اعصاب در آموزش و رهبری. -

Norman Gardens , استرالیا +1 بیشتر

جدیدترین استراتژی های ناشی از علوم اعصاب آموزشی را برای مدرسین بررسی کنید.

جدیدترین استراتژی های ناشی از علوم اعصاب آموزشی را برای مدرسین بررسی کنید. -