Keystone logo

آنلاین تمام وقت دوره تابستانی برنامه ها که در نام گذاری تجاری که در پیزا, ایتالیا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دوره تابستانی
  • ایتالیا
  • مطالعات بازاریابی
  • تمام وقت
رشته های تحصیلی
    آرایشگری (0)آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

آنلاین تمام وقت دوره تابستانی برنامه ها که در نام گذاری تجاری

پیزا شهرستان زیبا، صلح آمیز، امن و تمیز در نزدیکی رودخانه است. این باعث می شود این است ایده آل برای زندگی و مطالعه است. دانشگاه ها در پیزا مانند دانشگاه پیزا برای آموزش و پرورش با کیفیت خوب خود را شناخته و شهریه مناسب.

دانش آموزان کسب و کار بسیاری از مناطق آنها می توانند در تخصص، و نام تجاری که تحت نظم و انضباط گسترده تر از بازاریابی می افتد است. منطقه مورد مطالعه با استفاده از تبلیغات، طراحی، توسعه استراتژیک و مفاهیم دیگر برای ایجاد یک نام تجاری است که مثبت توسط مصرف کنندگان پذیرفته شده است.

رسما به عنوان جمهوری ایتالیا شناخته شده، این کشور در جنوب اروپا یافت می شود. زبان رسمی ایتالیایی است و پایتخت فرهنگی غنی رم است. بسیاری از قدیمی ترین دانشگاه جهان 'هستند در ایتالیا واقع شده است، به ویژه دانشگاه بولونیا (تاسیس 1088). سه برتر فارغ التحصیل دانشکده های با "دانشگاه وضعیت "، سه موسسه با وضعیت دکترا دانشکده، که در دوره کارشناسی ارشد و سطح تحصیلات تکمیلی عمل وجود دارد.

دوره های تابستانی به دانشجویان اجازه می دهد تا در کلاس ها شرکت نمایند و در طول تابستان یعنی زمانی که بیشتر دانشجویان در استراخت هستند، واحد های درسی را بگذرانند. بسیاری از مدارس دوره های فصلی را ارائه می کنند تا به دانشجویان کمک نمایند زودتر برنامه های تحصیلی خود را بگذرانند و دانش و مهارت های مهمی را کسب نمایند.

مطالعات تمام وقت به مطالعاتی گفته می شود که دانش آموز را ملزم می کند که به طور روزانه در کلاس ها شرکت کند، معمولاً حداقل چهار ساعت در روز. مزیت اصلی مطالعات تمام وقت این است که به دانشجویان امکان می دهد تحصیلات خود را در مدت زمان کوتاه تری به پایان برسانند. این می تواند برای کسانی که به دنبال فارغ التحصیلی سریعتر یا ورود زودتر به نیروی کار هستند مفید باشد.