Keystone logo

4 آنلاین دکترا برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین دکترا برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی

اگر می خواهید تحصیلات خود را به بالاترین سطح با فرصت های تحقیق تخصصی اختصاص دهید، باید ثبت نام کنید در برنامه دکتر فلسفی. در یک دکترا، شما معمولا دو یا سه سال اول کلاس می گیرید و سپس دو یا چهار سال دیگر در تحقیقات انجام می شود. معمولا یک مقطع کارشناسی نوشته شده ضروری است.

شما ممکن است بپرسید «دکترای روزنامه نگاری و ارتباطات توده چیست؟» این یک برنامه گسترده است که معمولا شامل انتشار اطلاعات از طریق رسانه های چاپی، پخش رادیو، تلویزیون، فیلم و تبلیغات می شود. شما به احتمال زیاد یک منطقه تمرکز برای مطالعات خود را انتخاب کنید. شما ممکن است دوره های رسانه ای و فرهنگی، نظریه تبلیغاتی، قانون ارتباطات مخابراتی و تاریخ ارتباطات جمعی را برگزار کنید.

در حالی که در حال تحصیل در رشته دکترا در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی هستید، می توانید مهارت های زندگی مفید را بدست آورید، مانند چگونگی نوشتن مختصر، تحقیق به طور موثر و مدیریت زمان به صورت موثر. این ها مهارت هایی هستند که می توانند به هر حرفه ای ترجمه کنند.

هزینه های کلی شما برای کسب دکترا در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی از مدرسه به مدرسه متفاوت خواهد بود. عواملی چون محل تحصیل، هزینه تحصیل و هزینه و تعداد اعتبارات مورد نیاز بر هزینه تاثیر می گذارد. برنامه را با دقت مقایسه کنید تا انتخاب مناسب برای شما باشد.

با یک دکترا در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی، می توانید وارد دنیای رسانه ها شوید و تبدیل به یک خبرگزار، روزنامه نگار، یک سردبیر، خبرنگار، مدیر برنامه یا یک تولید کننده شوید. آژانس های تبلیغاتی ممکن است شما را به عنوان یک مشاور یا تحلیلگر تحقیقاتی استخدام کند. یک دکترا همچنین می تواند به شما در مدیریت به عنوان مدیر ارتباطات کمک کند.

دانشگاه های نزدیک به خانه و در خارج از کشور، یک دکترا در روزنامه نگاری و ارتباطات توده ای ارائه می دهند. برخی مدارس نیز ممکن است دوره های آنلاین را ارائه دهند. اگر شما آماده هستيد، برنامه زير را دنبال کنيد و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقيم به اداره ورود مدارس انتخابي خود بپيونديد.