Keystone logo

4 آنلاین دکترا برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترا
  • مطالعات فن آوری
  • سیستم های اطلاعاتی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین دکترا برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی

یک برنامه دکترا برای افرادی که مایل به تبدیل شدن به متخصصین در یک منطقه انتخاب شده طراحی شده اند طراحی شده است. دانش آموزانی که این درجه را دنبال می کنند باید از طریق تحقیقات جامع، تخصص خود را ثابت کنند، که باید در یک پایان نامه مشخص شود.

یک دکترا در سیستم های اطلاعاتی چیست؟ این برنامه به منظور تجهیز افراد به مهارت و دانش لازم برای مدیریت و نگهداری سیستم های فناوری اطلاعات و رفع مشکلات موجود در پیچیدگی طراحی شده است. در طی دوره تحصیل، افراد ممکن است درک بحرانی از موضوعاتی را که سازمان ها در رابطه با سیستم های IT خود با آن مواجه هستند، درک کنند، و همچنین درک چگونگی کمک به این سازمان ها برای ایجاد و مدیریت سیستم های موثر IT که در راستای اهداف تجاری هستند، . در نقاط مختلف در سراسر برنامه، افراد ممکن است تخصص لازم برای انتشار در مجلات مجله بررسی شده، روش های تحقیق نوآورانه و موفق شدن مربیان را به دست آورند.

افرادی که فارغ التحصیل با دکترای این منطقه مطالعه هستند معمولا مهارت ها و صفات مطلوب را به دست می آورند، مانند توانایی تجزیه و تحلیل و رفع مشکلات پیچیده، قابلیت برنامه ریزی استراتژیک و درک دقیق از تصویر بزرگتر. هر کدام از این مهارت ها ممکن است به فارغ التحصیلان کمک کند در هر زمینه حرفه ای و همچنین در زندگی شخصی خود موفق شوند.

هزینه تحصیل برای یک برنامه دکترا متفاوت از مدرسه و مدرسه و برای هر برنامه متفاوت است. دانش آموزان قبل از درخواست، باید با مشاوران دانشگاهی مشورت کنند.

شرکت کنندگان در سیستم های اطلاعاتی برنامه دکترا ممکن است مهارت های لازم برای دنبال کردن تعدادی از فرصت های شغلی هیجان انگیز، در داخل و خارج از دانشگاه ها داشته باشند. علاوه بر داشتن فرصت برای تبدیل شدن به یک محقق یا استاد، فارغ التحصیلان برنامه همچنین ممکن است تحلیلگران داده، مشاوران فناوری اطلاعات، تحلیلگران سیستم، توسعه دهندگان سیستم، دانشمندان داده، تحلیلگران برنامه، تحلیلگران کسب و کار، تحلیلگران UX، مهندسین شبکه یا تحلیلگران محتوای وب تبدیل شوند. .

بسیاری از مدارس PhD در سیستم های اطلاعاتی ارائه می دهند و بسیاری از برنامه های آنلاین را برای راحتی و سهولت ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های موجود شما، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.