Keystone logo

3 آنلاین کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت کسب و کار بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار بین المللی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت کسب و کار بین المللی

یک لیسانس آنلاین در رشته هنر می تواند یک مزیت در کسب فرصت های شغلی جدید و تبلیغات را ارائه دهد. بسیاری از مدارس برنامه های آنلاین در دسترس، و آن را آسان تر برای مردم به تعادل مدرسه، زندگی و کار.

وقتی که با توجه مدرک، شما ممکن است تعجب، "یک BA آنلاین در مدیریت کسب و کار بین المللی چیست؟" این یک برنامه ای است که اجازه می دهد تا به شما برای تکمیل مطالعات خود را آنلاین از طریق ابزار های مختلف رسانه های دیجیتال، مانند ویدئو کنفرانس و اسلاید نشان می دهد است. برنامه درسی به طور معمول در دانش کسب و کار اساسی از طریق دوره های مانند بازاریابی، قانون کسب و کار و امور مالی تمرکز دارد، درست مانند یک برنامه مدیریت کسب و کار سنتی است. تفاوت در موضوعات مربوط به کار به طور موثر در یک اقتصاد جهانی، مانند سیاست های بین المللی تجارت، لجستیک زنجیره تامین جهانی و بین المللی بانکی و امور مالی است.

مهارت های شما را در درک شیوه های کسب و کار جهانی به دست آوردن، مدیریت مردم فرهنگها و بازاریابی بین المللی می تواند به شما برای شغل هیجان انگیز با بسیاری از شرکت های چند ملیتی که امروز وجود دارد آماده کند. همچنین می تواند با ارزش باشد اگر شما را انتخاب کنید به درگیر شدن با موسسه خیریه بین المللی است.

هزینه این درجه بسته به مدرسه شما را انتخاب کنید متفاوت خواهد بود. عواملی مانند کمک های مالی، بورس های تحصیلی و وام های دانشجویی هزینه های خارج از جیب برای هر دانش آموز را تحت تاثیر قرار.

بسیاری از صنایع یک مسیر حرفه ای برای کارشناسی هنر در مدیریت کسب و کار بین المللی فراهم می کند. در نظر بگیرید، به عنوان مثال، شرکت های مالی، تولید کنندگان خودرو و حتی زنجیره مواد غذایی سریع که در سطح بین المللی به کار گیرند. شرکت های چند ملیتی و سازمان های غیر انتفاعی است که وجود دارد انتخاب پیشنهاد می کنم که قریب به اتفاق هستند و افزایش هر روز.برخی از مواضع است که می تواند با این درجه برخوردار می تواند شامل عمومی منابع انسانی، تحلیلگر مالی، تدارکات و مدیر زنجیره تامین و متخصص بازاریابی.

است انواع مدارس اجازه می دهد که این درجه را به صورت آنلاین به دست آورده است، با بیش از اضافه کردن این گزینه در هر سال وجود دارد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.