Keystone logo

49 آنلاین کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (49)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین کارشناسی علوم انسانی و هنر برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

مدرک کارشناسی یک برنامه آموزشی است که به شما آموزش در خصوصیات، نظریه و کاربرد عملی ایده در زمینه مورد علاقه خود را است. مقطع کارشناسی معمولا حدود چهار سال تحصیل تمام وقت برای تکمیل کنند. از برنامه های کارشناسی هنر در تلاش برای به دانش آموزان وسعت درک در رشته های آموزشی است.

لیسانس آنلاین در مدیریت کسب و کار چیست؟ این مدرک لیسانس در برنامه هنر از طریق کلاس های درس مجازی، بحث و تبادل نظر به اتمام آنلاین است، و سخنرانی شده است. آموزش مدیریت کسب و کار می آموزد دانش آموزان اصول عملیات کسب و کار با کلاس معمولا تمرکز بر حسابداری، مدیریت، بازاریابی، تدارکات، سیستم های اطلاعاتی، تصمیم گیری و منابع انسانی است.

مهارت دست از گرفتن مدرک لیسانس خود را در مدیریت کسب و کار متعدد هستند.این برنامه درجه توسعه مهارت های رهبری دانش آموزان، می دهد دانش عملی در مورد چگونگی کسب و کار کار، تقویت مهارت های تصمیم گیری و مجهز به دانش آموزان با حساب ماهر.

هزینه های این برنامه درجه می تواند با توجه به اینکه آیا یک دانشجوی تمام وقت یا پاره وقت و همچنین هزینه از هزینه های برنامه حضور متفاوت باشد. از آنجا که هزینه بنابراین وابسته به عوامل مختلف محل هستند، بهتر است برای تماس با پذیرش دفاتر مدارس که در آن شما علاقه مند برای اطلاعات هزینه بیشتر در حال حاضر است.

مشاغل مشترک است که دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی با BA آنلاین خود را در مدیریت کسب و کار را انتخاب کنید عبارتند از کسب و کار، کارآفرینی و مدیریت مواضع بین المللی - به ویژه در حسابداری، بازاریابی، بهداشت و درمان و امور مالی کسب و کار. به عنوان یک دانش آموز، شما نیز ممکن است به تخصص آموزش خود را به جا مسیر شغلی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.برای مثال، اگر شما می خواهید در یک موقعیت مدیریت در یک شرکت لجستیک، شما ممکن است را انتخاب کنید به تخصص در تدارکات. شما کلاس های سطح بالا در این زمینه همراه با چند دوره مدیریت اضافی را به اطمینان حاصل شود که شما آماده هستید.

آن را سریع و ساده برای شروع زندگی حرفه ای آموزشی خود را در مدیریت کسب و کار. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.