Keystone logo

2 آنلاین کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در کسب و کار بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (2)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در کسب و کار بین المللی

    وقتی که با توجه گزینه برای اعتبار در مقطع کارشناسی، دانشجویان آینده مشغول ممکن است به آزادی و انعطاف پذیری از فرمت های آنلاین خود جلب کرد. کارشناسی به دست آمده است اغلب بسیار ساده تر برای انطباق با برنامه ریزی و یا نگرانی تدارکات را تحت پوشش از یک به دست آمده در پردیس دانشگاه فیزیکی است.

    آنلاین کارشناسی در بین المللی کسب و کار چیست؟ به عنوان هسته به تجربه خود، دانش آموزان ممکن است انتظار برخورد دوره در قوانین بین المللی و سیاست های تجاری و همچنین حمل و نقل و تدارکات. دوره های کسب و کار عمومی ممکن است شامل اقتصاد، امور مالی، تئوری سازمانی و مدیریت. برای ارضای نیازهای عمومی برای مدرک کارشناسی، اغلب باید کلاس های اضافی در علوم انسانی و علوم است. به طور کلی، به دست آوردن این درجه معمولا باید یک دوره از سه تا چهار سال طول می کشد.

    کسب و کار بین المللی موجب نگرانی بسیاری از سازمان های مختلف است، حتی اگر اکثریت از عملیات خود را در محل در داخل کشور.کارفرمایان به دنبال افرادی که می تواند مشکلات این برنامه درجه صدد رسیدگی به حل اغلب وجود دارد.

    وجود دارد که معمولا بسیاری از دوره های در کسب و کار بین المللی، و قیمت های متفاوت در محل نهاد و همچنین شهرت و اعتبار از اعضای هیئت علمی خود را بر اساس. به طور کامل بررسی هزینه های شهریه هر یک از گزینه قبل از انتخاب برنامه های مورد علاقه خود را.

    دستیار خرید در بخش تجارت یک موقعیت ورود به سطح ممکن برای یک فارغ التحصیل کسب و کار بین المللی است. با افزایش جهانی شدن، خطوط عرضه در سراسر جهان گسترش یافته است، نیاز به تخصص و درک فرهنگی برای مدیریت کارآمد. فارغ التحصیلان که همچنین برخی از تجربه حرفه ای ممکن است خود را در موقعیت فروش جهانی پیدا این عوامل به محصولات یا خدمات یک شرکت در سراسر جهان نشان به مشتریان بالقوه.

    آیا شما آماده برای شروع به سر در اهداف آموزشی و حرفه ای شما؟پیدا کردن یک دوره قابل قبول ممکن است حداقل تلاش از جانب شما نیاز. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.