Keystone logo

11 آنلاین کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • مطالعات فن آوری
  • سیستم های اطلاعاتی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (11)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی

مدرک کارشناسی یک سفر چهار ساله برای درک بهتر رشته انتخابی خود را از مطالعه است. این نوع از درجه معمولا برخی از دوره های اساسی و همچنین، مانند تاریخ، ادبیات و ریاضیات، بلکه در یک یا دو موضوع هسته ای متمرکز است.

در حال حاضر به پاسخ، "یک کارشناس آنلاین در سیستم های اطلاعاتی چیست؟ " در جزئیات بیشتر است. سیستم های اطلاعات معمولا به پایگاه داده اشاره اما همچنین می تواند در امنیت و مدیریت سایبری است. برخی از افراد در این طرح درجه شامل مقدمه ای بر اوراکل است که ساختار پایگاه داده مشترک، و امنیت داده ها. دانش علوم کامپیوتر پایه و ساختارهای منطقی سودمند باشد، اما اجباری نیست.

برخی از مهارت های شما می توانید در این برنامه درجه یاد می گیرند شامل عیب یابی، ارزیابی ریسک و چند وظیفه ای. هر کدام از این در زندگی روزمره مهم است، اما به طور خاص، ارزیابی ریسک و چند وظیفه ای اغلب یک کار در مدیریت پایگاه داده ساده تر است.

این که آیا شما به تمام دوره های خود را آنلاین و یا فقط برخی از آنها، کل هزینه مدرک کارشناسی 's با بستگی به موسسه خود را انتخاب. از آنجا که شما ممکن است نیاز به حرکت می کند، شما می توانید در سفر را نجات دهد. مطمئن شوید که شامل هزینه های ثبت نام و کتاب در طرح بودجه خود را.

با تحصیل در رشته سیستم های اطلاعاتی، شما می توانید برای انواع شغل اعمال می شود. شرکت های بزرگ اغلب مدیریت تعداد زیادی از داده، پس از موقعیت خود را در امنیت داده ها، شبکه های داده ها و معماری پایگاه داده ممکن است در دسترس باشد. یک شرکت است که به تازگی رشد را تجربه ممکن است نیاز به ایجاد یک بخش مدیریت داده ها از زمین تا، که بدان معنی است که شما می توانید به عنوان یک عضو تیم یا مدیر اعمال می شود. توسعه نرم افزار نیز امکان پذیر است، به ویژه در ایجاد بسته های امنیتی یا پایگاه داده.

تکمیل یک مدرک آنلاین اغلب معنی است که شما نمی خواهد نیاز به سفر به موسسه خود را انتخاب. این می تواند گزینه های بیشتر برای که در آن شما مدرک خود را دنبال باز کنید.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.