Keystone logo

1 آنلاین کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مطالعات حرفه ای که در نیویورک, آمریکا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • آمریکا
  • مطالعات حرفه ای
  • نیویورک
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حرفه ای (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی علوم و مهندسی برنامه ها که در مطالعات حرفه ای

    شهر نیویورک شهرستان با اهمیت زیادی جهانی است و تاثیر مهم در تجارت، امور مالی، رسانه ها، گرافیک، مد، پژوهش، آموزش و پرورش و فن آوری از جهان است. هستند آموزش و پژوهش موسسات متعدد بالاتر در شهرستان به خصوص پزشکی و علوم زندگی وجود دارد.

    کسانی که مطالعات حرفه ای دنبال اغلب پیدا کردن که چنین برنامه ای یک راه بسیار عالی برای آماده سازی برای یک شغل پس از فارغ التحصیلی است. موضوعات مطرح شده در این دوره از مطالعه ممکن است شامل اطلاعات صنعت خاص، اصول حرفه ای به طور کلی، و یا مهارت های مهم، مانند رهبری است.

    ایالات متحده همچنان محبوب ترین مقصد جهان برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه‌های ایالات متحده بر رتبه‌بندی جهانی تسلط دارند و این کشور نیز طیف گسترده‌ای از مکان‌های تحصیلی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. سیستم های دانشگاه ایالتی تا حدی توسط دولت های ایالتی یارانه پرداخت می شود و ممکن است پردیس های بسیاری در سراسر ایالت پراکنده با صدها هزار دانشجو داشته باشد.

    کارشناسی علوم یک مقطع تحصیلی است که برای دانشجویانی که می خواهند دانش عملی و تجربیات کاری خویش را بهبود بخشند، بسیار عالی است. اخذ درجه BSc می تواند به دانشجویان کمک نماید تا به فرصت های متعالی تر فردی و حرفه ای دست یازند.