Keystone logo

5 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در حاکمیت شرکتی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات مدیریت
  • حاکمیت شرکتی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (5)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در حاکمیت شرکتی

      مدرک کارشناسی ارشد مدرک تحصیلی متوسطه است که معمولا بر روی یک موضوع واحد تا تکیه بر اکثریت دیگر تمرکز دارد. درجه تخصصی به دانش آموز اجازه می دهد تا در انتهای دوره، تسلط بر موضوع را نشان دهد.

      استاد مدیریت دولتی چیست؟ مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت شرکت ها اغلب بر مدیریت ریسک، پیروی از قوانین شرکت و کنترل های داخلی تمرکز دارد. دوره ها به طور خاص بر مفاهیم و مسائل شرکت ها، نظارت بر بازار مالی، و ناسازگاری و بهبود سیستم تمرکز می کنند. دانش آموزانی که می خواهند در شرکت های بزرگ کار کنند نیز می توانند در کلاس های حل اختلافات صلح آمیز و میانجیگری، مدیریت و سازمان همکاری و سازمان و امنیت شرکت قرار گیرند.

      فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی ارشد در شرکت های بزرگ اغلب مهارت های استثنایی دارند. آنها در مقابل گروه های بزرگی از مردم تمایل دارند، خوب ارتباط برقرار کنند و مهارت های سازمانی عالی داشته باشند. این توانایی ها می توانند روابط شخصی، کیفیت کار و فرصت های شغلی را بهبود بخشد.

      کلاس های دانشگاه ها با توجه به برنامه انتخاب شده و طول دوره ها متفاوت است. به دلیل این تغییر، پیشنهاد می شود دانشجویان آینده نویسی با مدرسه انتخابی خود تماس بگیرند و لیستی از هزینه های برنامه را درخواست کنند.

      فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت شرکت اغلب در حال حاضر دارای مقامات اجرایی و یا دیگر مقامات عالی رتبه در یک شرکت هستند و به دنبال درجه ای برای بهتر درک خود از دنیای کسب و کار هستند. برای کسانی که هنوز مدیران اجرایی نیستند، دنیای کسب و کار با فرصت های شغلی معتبر در تنظیمات مختلف کسب و کار مانند فن آوری، دارو، و بیمارستان ها فراوان است. بسیاری از فارغ التحصیلان نیز خود را به عنوان سرپرستان کسب و کار بین المللی یا مدیران شرکت ها می خوانند. کسانی که مایل به تخصص در پشتیبانی مدیریت می توانند کار کنند به عنوان دستیار های اجرایی به مدیران سطح بالا یا اعضای هیئت مدیره.

      دوره های تحصیلی برای کسب مدرک کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت شرکت ها در دانشگاه های سراسر جهان یافت می شود که دانش آموزان مشغول به کار برای تحصیل در مقطع دبیرستان می باشند. برای شروع فرایند، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.