Keystone logo

2 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در امور بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • علوم اجتماعی
  • روابط بین الملل
  • امور بین المللی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در امور بین المللی

    برخی از دانش آموزان پس از کار برای چند سال یا راست پس از اتمام یک برنامه کارشناسی مدرک فوق لیسانس آنلاین را دنبال کنند. مدرک کارشناسی ارشد گسترش دانش دانش آموز را به او و یا او را به یک متخصص در یک زمینه خاص. برخی از برنامه های کارشناسی ارشد را می توان در دو سال به پایان رسید.

    کارشناسی ارشد آنلاین در امور بین المللی چیست؟ برنامه مطالعه که در امور بین المللی متمرکز است که اغلب به افزایش آگاهی فرهنگی دانش آموز. دوره های مورد نیاز می تواند متفاوت باشد در تمرکز و مدرسه شما حضور است، اما ممکن است شامل سیاست خارجی، سمینارها رهبری، اقتصاد جهانی، سیاست های بین المللی، رهبری و مدیریت عمومی، امنیت میهن و دفاع از میهن، و اصول حقوق بین المللی است. بسیاری از برنامه ها شامل کارآموزی و یا غوطه وری زبان به دانش آموزان آماده سازی بهتر برای این کار از فرهنگ های گوناگون.

    چه منفعتی می توانید این نوع از پیشنهاد مدرک کارشناسی ارشد؟ممکن است دانش آموزان مهارت های رهبری و خدمات عمومی دانش مورد نیاز برای موفقیت در هر دو بخش خصوصی و دولتی است. برخی از دانش آموزان با آموزش و پرورش در امور بین المللی ممکن است برای تبلیغات و یا افزایش واجد شرایط.

    قبل از ارتکاب به این نوع برنامه، شما نیاز به در مورد تعهد مالی خود فکر می کنم. یک استاد آنلاین در امور بین الملل یک هزینه مجموعه ندارد. در عوض، شهریه بستگی به مدرسه، برنامه و بازه زمانی. بیشتر بدانید با تماس با یک دانشگاه به طور مستقیم.

    پس از اتمام کارشناسی ارشد آنلاین در برنامه امور بین المللی، چه نوع از مسیر حرفه ای ممکن است به شما داشته باشد؟ این بستگی به منطقه خود را از تخصص است، اما بسیاری از دانشجویان به تجارت و بازاریابی در کسب و کار بین المللی بین رفته اند، به تدریس در دانشگاه های بین المللی، خدمت در پست های دولتی در سطوح دو حالت یا ملی، و اداره برای سازمان های غیر انتفاعی.چشم انداز شغلی شما نیز می تواند توسط تجربه کار قبلی خود و آموزش و پرورش تعیین می شود. فارغ التحصیل شما ممکن است به شما برای آموزش عالی آماده کند.

    پس از کمی تحقیق، شما ممکن است آماده اعمال به یک مدرسه خاص باشد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.