Keystone logo

3 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجارت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات کسب و کار
  • تجارت بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجارت بین الملل

      پس از دریافت مدرک کارشناسی یا یکی دیگر از برنامه های کارشناسی، دانشجویان ممکن است بخواهید به ادامه تحصیل خود را از طریق مدرک کارشناسی ارشد. این مطالعه کارشناسی ارشد ممکن است در محوطه دانشگاه ارائه شده و یا آنلاین و می تواند دو سال طول بکشد.

      کارشناسی ارشد آنلاین در تجارت بین المللی چیست؟ یک برنامه مطالعه طراحی شده برای تمرکز بر روی کسب و کار، امور مالی، اقتصاد، حقوق، روابط بین الملل و مدیریت، این درجه آنلاین می تواند دانش آموزان تخصص در معاملات و سیاست های بین المللی است. این برنامه می تواند کمی از یک مدرسه به بعد متفاوت است، اما شما ممکن است انتظار می رود را به کلاس مانند سازمان های بین المللی تجارت، اقتصاد جهانی، مسائل تجاری آینده، مذاکرات میان فرهنگی، سیاست های تجاری بین المللی، نوآوری و تکنولوژی، آمار تجارت و تجزیه و تحلیل و تجارت بین المللی و امور مالی.

      مدرک کارشناسی ارشد مفید است زیرا می تواند پتانسیل درآمد خود را افزایش دهد. با این حال، این است که تنها به نفع آن نیست.این آموزش همچنین می توانید با سنگ تیز کردن مهارت های حرفه ای کارفرمایان به دنبال کمک، کمک به شما یک کار را پیدا

      هزینه مدرک فوق لیسانس آنلاین می تواند تا حد زیادی از یک مدرسه به دیگر متفاوت است. محل مدرسه، کتاب های درسی برای کلاس ها و طول مدت این برنامه همه ممکن است نقشی در هزینه بازی کند. مدرسه شما می خواهید برای شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

      هنگامی که یک استاد در تجارت بین المللی شما را به اتمام، شما ممکن است آماده برای طیف گسترده ای از مشاغل باشد. بسیاری از دانش آموزان در تبدیل به دیپلمات ها، تحلیلگران کسب و کار بین المللی و سیاست گذاران خارجی است. با تشکر از این آموزش، شما ممکن است آماده می شود یک تصمیم گیرنده در یک سازمان بین المللی است. تجربه و / یا آموزش و پرورش خود را ممکن است نقشی در این نوع از موقعیت شما پیدا کردن بازی. برخی از دانش آموزان استفاده درجه کارشناسی ارشد این عنوان گامی به سوی برنامه دکترا.

      هنگامی که شما تصمیم گرفته اند که برنامه برای شما مناسب است، شما نیاز به اعمال می شود.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.