Keystone logo

1 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجزیه و تحلیل مالی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • تجزیه و تحلیل مالی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجزیه و تحلیل مالی

    مدرک فوق لیسانس آنلاین یک برنامه فوق لیسانس است که می تواند درک دانش آموز از یک موضوع پیچیده را افزایش دهد. اکثر برنامه های آنلاین را در محل به طور کامل در یک کلاس درس مجازی، اما برخی از آنها نیازمند مشارکت در دانشگاه. به طور متوسط، دانش آموز می تواند برنامه کارشناسی ارشد در دو سال یا کمتر به پایان برساند.

    کارشناسی ارشد آنلاین در تجزیه و تحلیل مالی چیست؟ این برنامه از مطالعه ممکن است برای دانش آموزان پایه شرکت در امور مالی در حالی که همچنین آماده سازی آنها برای یک شغل. بسیاری از دانشگاه ها ممکن است دوره های هسته ای شما را به و دوره های انتخابی شما می توانید به فرد آموزش خود استفاده کنید. این کلاس ها می توانید از یک مدرسه به بعد متفاوت است اما ممکن است شامل اقتصادسنجی مالی، مدیریت سرمایه، بازارهای مالی و امور مالی شرکت. برخی از برنامه های حتی ممکن است شامل غوطه وری کسب و کار و یا غوطه وری جهانی را به دانش آموزان واقعا دست در تجربه.

    یک استاد آنلاین در تجزیه و تحلیل مالی می تواند بسیار سودمند باشد.به عنوان مثال، دانش آموزان ممکن است آشنایی با آخرین نرم افزار های مالی، که می توانید آنها را یک نامزد رقابتی در طول جستجوی کار را به دست آورید. شما ممکن است برای ارتقاء واجد شرایط و یا بالا بردن به لطف این آموزش و پرورش.

    قبل از اینکه شما می توانید بدانید که اگر یک برنامه برای شما مناسب است، شما نیاز به در نظر گرفتن هزینه. شهریه واقعا در نهاد شما می خواهید برای شرکت بستگی دارد. محل سکونت، اعتبار و مدت زمان ممکن است نقشی در هزینه های کلی بازی کند.

    هنگامی که یک استاد آنلاین در تجزیه و تحلیل مالی را انجام دادید، چه نوع از کار ممکن است شما را قادر به گرفتن باشد؟ این می تواند در تجربه قبلی و آموزش و پرورش شما بستگی دارد. برخی از دانش آموزان در رفتن برای تبدیل شدن به اواسط تا مدیران سطح بالا در شرکت های معتبر مثل Accenture، وفاداری و گلدمن ساکس. همچنین ممکن است قادر به استفاده از دانش به شما سود برای یک سازمان غیر انتفاعی و یا نهاد دولتی کار می کنند. دیگر دانش آموزان به استفاده از درجه این کارشناسی ارشد به عنوان یک نقطه عزیمت برای آموزش و پرورش بیشتر.

    تقاضا برای برنامه آنلاین است معمولا آسان است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.