Keystone logo

18 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در کلان داده 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات فن آوری
  • فناوری اطلاعات
  • کلان داده
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (18)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در کلان داده

    در حالی که بسیاری از علاقه مندان به فناوری ممکن است بر این باور باشند که یک درجه فارغ التحصیلی غیر ضروری است، برنامه استاد کمک می کند تا ثابت کند که یک فرد نه تنها دانش، بلکه قادر به کار در زمینه مورد نظر خود است.

    افرادی که علاقه مند به دنبال تکنولوژی به عنوان حرفه ای هستند، به ویژه کسانی که بیشتر در فناوری اطلاعات علاقه مند هستند، ممکن است به دنبال یک مدرک تحصیلی عالی در زمینه داده های بزرگ باشند. استاد بزرگ داده ها چیست؟ این برنامه بر روی علم تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین تکنولوژی است که به مدیریت حجم زیادی از اطلاعات کمک می کند. افرادی که در این دوره تحصیل می کنند باید دوره های آمار، برنامه نویسی، فناوری اطلاعات و کسب و کار را انتظار داشته باشند.

    همانطور که این درجه است که در هر دو کسب و کار و تجزیه و تحلیل متمرکز است، دانش آموزان می توانند انتظار داشته باشند که با مهارت های مختلفی که می توانند به آنها در فراتر از زندگی حرفه ای آنها کمک کنند. برای مثال، کار با داده های بزرگ نیاز به مدیریت زمان، ارتباط موثر و حل خلاقانه خلاقانه دارد.

    همانطور که هیچ درجه آزاد نیست، بیشتر سؤالات اولیه در مورد ایده های قیمت و طول برنامه بحث می کنند. متأسفانه، با تعداد زیادی از موسسات و در دسترس بودن برنامه های جهانی فناوری، دشوار است که قیمت یک نقطه خاص را کاهش دهید؛ با این حال، اکثر فارغ التحصیلان می تواند در کمتر از دو سال کامل شود.

    کسانی که یک استاد بزرگ داده را تکمیل می کنند احتمالا آرزوهای شغلی خاصی دارند. این اهداف احتمالا به برخی از کارهای تحلیلی و اداری مرتبط است. اکثر فارغالتحصیلان داده های بزرگ می توانند شغل را به عنوان توسعه دهندگان، مدلسازان، تحلیلگران، مدیران و مدیران پیدا کنند. مثالهای شغلی برای افرادی که دارای این درجه هستند، تحلیلگر هوش کسب و کار، مدیر انبار داده، مهندس داده بزرگ و دانشمند داده است؛ با این حال، افراد باید علاوه بر تحصیلات خود برای بسیاری از این موقعیت ها، باید تجربه کافی داشته باشند.

    قبل از رفتن به یک برنامه کارشناسی ارشد در بزرگ، ممکن است عاقل باشد که چندین دانشگاه را تحقیق کنید تا بتوانید یکی از این موارد را پیدا کنید که متناسب با شخصیت و اهداف شغلی شما باشد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.