Keystone logo

57 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (57)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی

    مدرک کارشناسی ارشد می تواند به افراد کمک کند تا در زمینه دانش فعلی خود گسترش یابند و تخصص خود را تیز کنند. بسیاری از برنامه های موجود برای تکمیل یک یا دو سال طول می کشد. افرادی که این درجه را کسب می کنند می توانند در شرایط حرفه ای خود با کسب فرصت های حرفه ای بیشتری در نیروی کار پیشرفت کنند.

    کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی چیست؟ این اعتبار یک آموزش جامع برای دانش آموزانی که در رسانه ها و ارتباطات علاقه مند هستند فراهم می کند. بسته به سطح تمرکز دانش آموزان، او می تواند در مورد اصول روزنامه نگاری، تولید خبر، ارتباطات شرکتی یا تکنیک های ارتباطات در عصر دیجیتال یاد بگیرد. برنامه های مختلفی وجود دارد که دانش آموزان از آن می توانند انتخاب کنند، مانند روزنامه نگاری، روابط عمومی، ارتباطات مراقبت های بهداشتی، رسانه های دیجیتال و ارتباطات جهانی.

    دانش آموزانی که این درجه را کسب می کنند، اغلب به این نتیجه می رسند که مهارت هایی که آنها نه تنها در زندگی حرفه ای خود کمک می کنند، بلکه به طور شخصی نیز. این مهارت ها عبارتند از حل مسئله، رهبری و ارتباطات.

    هزینه تحصیل و سایر هزینه های مرتبط با این درجه متفاوت است. این بستگی به جایی است که دانش آموزان مطالعه می کنند، این که آیا آنها برنامه ای از راه دور یا شخصی و سایر عوامل را انتخاب می کنند. افرادی که علاقه مند به دنبال یک مدرک کارشناسی ارشد هستند باید گزینه های مختلف موجود برای پیدا کردن برنامه ای را که با اهدافشان مطابقت دارد، بررسی و در نظر بگیرند.

    دانش آموزانی که به کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی دست می یابند ممکن است موقعیتی در بخش های عمومی و خصوصی پیدا کنند. در حوزه روزنامه نگاری، حرفه های احتمالی شامل نویسنده، سردبیر، تولید کننده تلویزیون، کتابفروشی مهمان و خبرنگار هستند. دیگر موقعیت های ارتباطی عبارتند از مدیر اجرایی روابط عمومی، مدیر حساب تبلیغاتی، خبرنگار، مدیر ارتباطات، متخصص رسانه های اجتماعی، کپی رایت و یا نویسندگی مجاز.

    دانشگاه هایی در سراسر جهان وجود دارد که استادیار روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی هستند. گزینه های مطالعه از راه دور نیز برای دانشجویان از طریق دوره های آنلاین در دسترس هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.