Keystone logo

14 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در زبان های خارجی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • زبان های خارجی
رشته های تحصیلی
  • زبان های خارجی (14)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در زبان های خارجی

    درآمد یک مدرک کارشناسی ارشد، دانش آموزان را قادر می سازد تا در حال توسعه تخصص در زمینه موضوعی باشند. برنامه ها ممکن است ترکیبی از کلاس های مبتنی بر سخنرانی و پروژه های تحقیقاتی جامع باشند. طول برنامه بر اساس زمینه متفاوت است.

    استاد زبان انگلیسی چیست؟ این درجه پیشرفت در مطالعه یک زبان است. این برنامه می تواند در زبان مادری دانش آموز یا در یک زبان خارجی باشد. بعضی از دوره ها تخصص خود را برای تبدیل شدن به یک معلم زبان می کنند، در حالی که دیگران بر روی به دست آوردن استعداد در یک زبان دیگر تمرکز می کنند. پیشنهادات دوره ی معمولی می تواند شامل گرامر، زبان شناسی، ادبیات، فرهنگ، تاریخ و نوشتن باشد. دوره ای که متشکل از تدریس می باشد نیز شامل دوره هایی در زمینه برنامه ریزی درس و ارزیابی دانش آموزان می شود.

    استاد زبان ها به دانش آموزان کمک می کند تا به زبان فرهنگی دیگر حساس تر به نظر برسند. دانش آموزان در این برنامه ها نیز احتمالا ارتباطات و مهارت های تفکر انتقادی را ایجاد می کنند.

    هزینه های برنامه ممکن است عامل تعیین کننده ای باشد که دانش آموزان در حال بررسی گزینه های مختلف برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در زبان ها هستند. تماس مستقیم با مدارس بهترین راه برای بدست آوردن این اطلاعات است. ممکن است هزینه ها بین برنامه ها تغییر کند.

    فارغ التحصیلانی که کارشناسی ارشد در زبان ها کسب می کنند، فرصت های شغلی فراوانی دارند. کسانی که برنامه ای را انتخاب می کنند که بر تدریس زبان تمرکز دارند می توانند معلمان در داخل کشور یا خارج از کشور باشند. دانش آموزانی که زبان دیگری را به زبان مادری خود مطالعه می کنند می توانند به عنوان مترجم یا مترجم کار کنند. کسی که دارای توانایی های مختلف زبان است نیز می تواند به عنوان یک افسر ارتباطی با یک شرکت چند ملیتی، اطلاعات و یا افسر خدمات دیپلماتیک با دولت یا مدیر برنامه با یک سازمان کمک بین المللی کار کند.

    دانش آموزان می توانند مدرک کارشناسی ارشد در زبان های مختلف در سراسر جهان کسب کنند. با گزینه های پاره وقت و آنلاین، علاوه بر آموزش سنتی، افراد علاقه مند گزینه های بسیاری دارند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.