Keystone logo

4 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مالیه و بانکداری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • مالیه و بانکداری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مالیه و بانکداری

مدرک فوق لیسانس آنلاین یک برنامه فوق لیسانس مطالعه اغلب به دانش آموزان یک منطقه از تخصص است. برخی درجه آنلاین ممکن است نیاز به مشارکت در دانشگاه، اما نه تمام انجام دهد. مدرک کارشناسی ارشد می توانید در هر نقطه از دو تا سه سال طول بکشد.

کارشناسی ارشد آنلاین در امور مالی و بانکداری چیست؟ این نوع از کارشناسی ارشد می توانید روش های کمی، نظریه اقتصادی و چارچوب نهادی را پوشش میدهد. چرا که این برنامه به طور معمول دارای تاکید قوی در اقتصاد، امور مالی و بانکی، دانش آموزان با یک پس زمینه مالی ممکن است بهتر برای این زمینه مطالعه آماده شده است. دوره های مورد نیاز می تواند از یک مدرسه به بعد متفاوت است اما ممکن است شامل پایه و اساس بازارهای مالی، اقتصاد خرد، بین المللی پول و بانکداری، مدیریت ریسک و مالیه رفتاری.

مانند بسیاری دیگر از مدرک کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد آنلاین در امور مالی و بانکداری می تواند دانش آموزان را برای محیط کار آماده کند.بسیاری از کارفرمایان در حال جستجو برای متقاضیان با تخصص در امور مالی. این درجه می تواند آن را آسان تر برای شما برای پیدا کردن کار و یا شما آماده برای ارتقاء است.

هزینه یک استاد آنلاین در امور مالی و بانکداری فراگیر نشده است. می تواند یک اختلاف بزرگ بین مدارس مختلف وجود دارد. اغلب، کمک درسی است در محل مدرسه و طول مدت این برنامه است.

همانطور که شما در نظر است که کارشناسی ارشد مدرک به دنبال، شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن مشاغل بالقوه در دسترس شما. با استاد آنلاین در امور مالی و بانکداری، برای مثال، شما ممکن است قادر به تبدیل شدن به یک اقتصاددان، بانکدار، مدیر ریسک و یا تحلیلگر مالی. برخی از دانش آموزان در به کار در سازمان های دولتی و یا موسسات مالی. شما حتی می توانید با استفاده از درجه این استاد به شما کمک کند برای دستیابی به درجه دکترا آماده است.

آیا این زمینه مطالعه جالب را به شما؟ استفاده است که معمولا آسان است.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.