Keystone logo

3 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت غذا و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
  • تجارت غذا و آشامیدنی
  • مدیریت غذا و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت غذا و آشامیدنی

    مدرک کارشناسی ارشد یک برنامه دو یا سه ساله است که به دانشجویان امکان می دهد تا مدرک لیسانس را به سطح بعدی برسانند. مدرک کارشناسی ارشد بر روی دانش خاص، استراتژی ها و فن آوری مربوط به یک حوزه مطالعه متمرکز است. این درجه می تواند پس زمینه و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت حرفه ای و همچنین مزیت رقابتی در بازار ارائه دهد.

    استاد در مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی است؟ مدیریت مواد غذایی و آشامیدنی انتخاب خوبی برای دانش آموزانی است که علاقه مند به دنیای آشپزی هستند و می خواهند خدمات مشتریان، مهارت های کارآفرینی و کسب و کار را توسعه دهند. این ممکن است دانش آموزان را برای حرفه ای در خدمت غذا، مهمان نوازی و یا گردشگری آماده کند. برنامه های بین المللی می توانند فرصتی برای تحصیل در مراکز فرهنگی مانند ایتالیا، فرانسه و اسپانیا فراهم کنند. دوره ها اغلب موضوعات گسترده ای از کسب و کار و غذا را شامل می شود، از نحوه به فروش محصول مواد غذایی و نحوه بودجه برای یک رستوران یا هتل.

    دانش آموزان ممکن است یک مجموعه مهارت را یاد بگیرند که به راحتی به سایر حرفه ها و حوزه های زندگی منتقل می شود. اجرای یک رستوران یا جاذبه توریستی بر مهارت های سازمانی، مدیریتی و مالی تمرکز می کند. در حال توسعه قدردانی از غذای خوب، شراب و پخت و پز می افزاید: ابعاد هیجان انگیز برای زندگی است.

    هزینه این درجه متفاوت است. برنامه با تمرکز آشپزی ممکن است در زمان بندی، مواد و الزامات برنامه ای که به سوی مهمان نوازی و گردشگری هدایت می شود متفاوت باشد. این محل نیز بر هزینه ها تأثیر می گذارد.

    صنعت غذا و نوشیدنی دارای شغلی است که می تواند سفر و قرار گرفتن در معرض سایر فرهنگ ها را شامل شود. کارکنان ممکن است بخشی از یک نیروی کار متنوع و یک جامعه جهانی باشند که یک علاقه مشترک به ایجاد تجربه های مشتری با کیفیت داشته باشند. شغل های ورودی مانند فروش هتل و غذا می تواند منجر به سمت اجرایی شود. فرصت های شغلی در تولید مواد غذایی، بازاریابی و توزیع نیز وجود دارد. مالکیت مستقل کسب و کار یکی دیگر از گزینه است.

    مدرک مدیریت مواد غذایی و نوشیدنی برنامه جامع است که می تواند توانایی دانش آموزان را در طیف وسیعی از موضوعات مورد آزمایش قرار دهد و علاقه مند به مناطق غیر قابل پیش بینی شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.