Keystone logo

8 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت پروژه ساخت و ساز 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • ساخت و ساز
  • مدیریت پروژه ساخت و ساز
رشته های تحصیلی
  • ساخت و ساز (8)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت پروژه ساخت و ساز

      کسانی که دارای مدرک لیسانس هستند ممکن است تحصیلات خود را افزایش دهند، اغلب مدرک کارشناسی ارشد را دنبال می کنند. این برنامه های تحصیلی بین یک تا دو سال طول می کشد و جامعۀ رشته های علمی و حرفه ای را پوشش می دهد.

      استاد مدیریت پروژه ساخت و ساز است؟ برای افرادی که علاقه مند به توسعه مهارت های مدیریتی در سطح بالا هستند، این برنامه فارغ التحصیل می تواند یک گزینه پیشرفته حرفه ای باشد. در حالیکه این برنامه ها آموزش بیشتری در زمینه مهارت های تجاری و شیوه های مدیریت ارائه می دهند، اغلب مواجهه عمومی با تجهیزات ساخت و ساز و نیازهای سایت وجود دارد. دوره ها ممکن است عبارتند از: سیستم های ساختمان، طرح های پایدار و مواد، تعهدات و محدودیت های پیمانکار، و ایجاد اطلاعات و تمرین یکپارچه. دوره های مدیریت ممکن است به طور خاص تعهدات مالی و چالش های پروژه های ساختمانی مانند برنامه ریزی، بودجه بندی و برآورد پروژه را پوشش دهد.

      فارغ التحصیلان با مهارت های مدیریت پیشرفته می توانند مهارت های خود را در بسیاری از محیط های کاری مفید بدست آورند. مهارت های رهبری از طریق برنامه ریزی استراتژیک، چند وظیفه و نمایندگی نمایش داده می شود. کسانی که تجربه مدیریت پروژه اغلب دارای توانایی های فروش بهتر هستند، روابط بین فردی را دنبال می کنند و در حفظ محدودیت های بودجه ای موفق هستند.

      فرصت های زیادی برای کسب مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت پروژه های ساختمانی از طریق آموزش از راه دور و یا مدارس مبتنی بر محوطه دانشگاه وجود دارد. طول برنامه ها با توجه به تحویل و تخصص متفاوت است، و برخی مدارس به دانش آموزان اجازه می دهند که دوره خود را در یک دوره زمانی نیمه وقت یا تمام وقت ادامه دهند. این عوامل بر هزینه برنامه تأثیر می گذارد و بهتر است که از موسسه مورد نظر برای هزینه حضور در انجمن بپرسید.

      موقعیت های اجرایی پروژه های ساختمانی ممکن است شامل مدیر سایت، پیمانکار اصلی یا صاحب یک شرکت قراردادی شخصی باشد. موقعیت های مدیریتی ممکن است در صنایع مختلف موجود باشد که به شدت در کار ساخت و ساز قرار دارند. این مناطق می توانند شامل توسعه املاک و مستغلات، شرکت های معماری یا شرکت های مدیریت ساختمان و طراحی باشند. اشتغال دیگر می تواند به عنوان یک ناظر کنترل ساختمان، مشاوره پایداری یا مهندس سایت یافت شود.

      نیازهای املاک و مستغلات، نیازهای زیربنایی و نوآوری در زمینه پایداری، صنعت ساخت و ساز را پر می کند و نیاز به متخصصان مدیریت واجد شرایط دارد. فرصت های آموزشی جهانی در دسترس وجود دارد، و این یک درجه قابل دسترسی برای همه کسانی است که علاقه مند هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.