Keystone logo

28 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (28)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در کسب و کار

    بسیاری از دانش آموزان مدرک کارشناسی ارشد برای ورود به حرفه خود نیاز دارد. برنامه های کارشناسی ارشد کمک دانشمندان دست آوردن دانش تخصصی و گاهی اوقات یک ضرورت برای دریافت درجه دکترا.

    کارشناسی ارشد آنلاین در کسب و کار چیست؟ دانش آموزان معمولا در مورد شیوه های کسب و کار مانند عملیات و بازاریابی به عنوان چگونه یک کسب و کار پایدار یاد بگیرند، و همچنین. تاکید است که معمولا در مدیریت مالی و تکنولوژی یکپارچه سازی را به بسیاری از جنبه های کسب و کار قرار داده است. دوره های آموزشی شامل اخلاق کسب و کار و قانون، مدیریت منابع انسانی و کسب و کار جهانی است. دانش آموزان ممکن است یادگیری برای مدیریت محیط کار دشوار و کارکنان، و مصاحبه با کارکنان بالقوه است. تخصص ها با برخی از برنامه ها، مانند کسب و کار خانواده، کسب و کار بین المللی و روانشناسی کسب و کار وجود داشته باشد.

    پس از اتمام کارشناسی ارشد آنلاین در کسب و کار، دانش آموزان باید قادر به همکاری موثر و پیدا کردن راه حل برای مشکلات دشوار است.مزایای دیگر شامل تفکر تحلیلی و استراتژی های مدیریت خوب است. دانش آموزان با مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز ممکن است شغل با فرصت برای حقوق بالاتر پیدا کنید.

    برنامه کارشناسی ارشد ممکن است دو یا سه سال طول بکشد. به عنوان شهریه دانشگاه های مختلف است، دانش آموزان می خواهم به تحقیق یک برنامه مطمئن شوید که آن را به آنها مهارت های آنها نیاز دارند.

    دانش آموزانی که استاد خود را در کسب و کار دریافت می کنید ممکن خود و راه اندازی یک کسب و کار یا کار در مدیریت کسب و کار. آنها ممکن است مشاوران کسب و کار و شرکت های کمک به رشد به طور موثر، و یا کار در بازاریابی و یا روابط عمومی است. فرصت های شغلی در منابع انسانی و خدمات به مشتریان نیز در دسترس هستند، و دانش آموزان ممکن است مدیران از برنامه های کسب و کار و یا آژانس های استخدام تبدیل شده است. دانش آموزان ممکن است شغل آموزش کارکنان جدید یا مشاوره کسب و کار در مورد ایجاد یک محیط کار تولیدی سالم لذت ببرید.

    کسانی که مایل به حضور در مدارس بین المللی ممکن است آموزش آنلاین پیدا جذاب. کار در حالی که تکمیل درجه یک امکان برای بسیاری از دانشمندان است. شروع گرفتن مدرک خود را امروز: جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.