Keystone logo

6 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات حرفه ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات حرفه ای
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حرفه ای (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات حرفه ای

مدرک کارشناسی ارشد معمولا بیشتر از یک لیسانس در رشته تحصیلی خاص متمرکز است. در حالی که یک مدرک لیسانس ممکن است بر روی ایجاد درک دانش آموزان از رشته عمومی متمرکز باشد، مدرک کارشناسی ارشد بر توسعه مهارت ها تمرکز دارد.

اگر دانش آموزان مشتاق در حال حاضر حرفه ای داشته باشند، آنها متعهد به کار حرفه ای می باشند یا می دانند که آنها می خواهند وارد شوند، و سپس کسب مدرک تحصیلی حرفه ای ممکن است به دنبال آن باشند. استاد مطالعات حرفه ای چیست؟ درجه MPS یک برنامه است که بیش از حد متمرکز بر یک حرفه خاص است. برای مثال، دانش آموزان ممکن است در موضوعاتی مانند حقوق بشر، روابط بین الملل و مدیریت اضطراری تخصص داشته باشند؛ بنابراین، درجه MPS می تواند بسیار سازگار و مناسب برای متخصصان تاسیس شده است.

مزایای برنامه های درجه به طور متداول بر اساس تمرکز درجه متفاوت است، اما درجه MPS مزایای مشابهی را ارائه می دهد، علی رغم تخصص های متنوع که ممکن است از نظر حرفه ای و شخصی مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، یک مدرک MPS یک تمرکز کلی بر مدیریت دارد؛ بنابراین، دانش آموزان مهارت هایی مانند ارتباط، حل تعارض و مدیریت زمان را توسعه می دهند.

استاد مطالعات حرفه ای ممکن است هزینه های مشابه یا حتی زمان مشابه در همه دانشگاه ها و مکان ها را نداشته باشد. در حالی که فارغ التحصیلان به طور معمول یک یا دو سال طول می کشد، مهم است که به اطلاعات مربوط به دانشگاه های خاص دسترسی پیدا کنید.

کسانی که به دنبال کارشناسی ارشد مطالعات حرفه ای می گردند می توانند بدانند که حرفه ها به اندازه تخصص های مختلف متفاوت هستند. به عنوان مثال، افرادی که دارای مدرک MSP هستند می توانند به عنوان مدیران منابع انسانی، مدیران بازاریابی، متخصصان ارتباطات و مشاوران مدیریت رویداد مشغول شوند. بدیهی است، اکثر مشاغل به میزان سطح تجربه و آموزش بستگی دارند، اما فارغ التحصیلان MSP ممکن است فرصت بیشتری را نسبت به افرادی که بدون آن هستند پیدا کنند.

به عنوان پیش نیازها و هزینه های متفاوت از نظر موسسه و محل، مهم است که هر دانشگاه بالقوه برای اطمینان از یک تصمیم به خوبی گردآوری شده است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.