41 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی که در آمریکا for 2024

آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی که در آمریکا for 2024Filter
    • Syracuse, آمریکا
    • Online USA

    تمام وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    • Online USA

    تمام وقت, پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    با مدرک کارشناسی ارشد آموزش آنلاین در رسانه کتابخانه ای از دانشگاه شرق مرکزی، متخصص رسانه های کتابخانه شوید. عملکرد دانش آموزان را بهبود بخشید، الهام بخش یادگیری و پیشرفت شغلی خود باشید. مدرک را در 2 سال تکمیل کنید. فارغ التحصیل آماده برای مطابقت با استانداردهای انجمن آمریکایی کتابداران مدرسه.

    • Online USA

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    MFA در نویسندگی خلاق دانشگاه اورگان شرقی تجربه نگارش و ویرایش عملی را در طول اقامت تابستانی و دوره های آنلاین ارائه می دهد. این برنامه علاوه بر کمک به رشد شما به عنوان نویسنده یا معلم، بر مهارت های مورد نیاز برای نقش های ویرایش، نوشتن، انتشار و بازاریابی تمرکز دارد. استعدادهای خود را با کار تک به تک با اساتیدی که هر ژانر را جدی می گیرند، تقویت کنید. شما همچنین می توانید تأکید بر نوشتن برای بزرگسالان جوان را انتخاب کنید، یاد بگیرید که نثر یا اشعاری را بسازید که خوانندگان جوان را الهام بخشد.

    • Livingston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد آموزش آنلاین دانشگاه غرب آلباما در رسانه کتابخانه شما را برای ایجاد بنیادی مورد نیاز برای تغییر آموزش از طریق رسانه های آموزشی و خدمات کتابخانه مدرسه آماده می کند. در نتیجه ، شما قادر به اجرای یک برنامه رسانه ای موفق در کتابخانه مدرسه خواهید بود.

    • Madison, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    30 ماهها

    مخلوط شده, آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    Drew's MDiv که ریشه در سنت طولانی تعهد وسلیان و متدیست به آموزش عالی دارد، رهبری مسیحی آموخته شده را در جهان و برای جهان آماده می کند. فارغ‌التحصیلان این برنامه انعطاف‌پذیر و نوآورانه، چه در خدمت تمام وقت باشند و چه در خدمت دوحرفه‌ای، ریشه در داستان و سنت‌های مسیحی داشته باشند، قادر به رهبری مؤثر و خلاقانه و از لحاظ روحی و اجتماعی برای پرورش انجیل رادیکال عیسی مسیح در. ، و برای جهان.

    • Denver, آمریکا

    21 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    به عنوان مباشر تاریخ جامعه خود خدمت کنید. از برنامه معتبر ALA دانشگاه دنور در کمتر از 21 ماه، مدرک کارشناسی ارشد کتابداری و علم اطلاعات را به صورت آنلاین کسب کنید. بدون نیاز به GRE، اکنون درخواست دهید تا با بهبود دسترسی به اطلاعات و ارتقای آزادی فکری، جامعه خود را تقویت کنید.

    • Honolulu, آمریکا

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    هدف برنامه کارشناسی ارشد الهیات کمک به دانشجویانی است که قصد دارند زندگی خود را در مشاغل کلیسا یا مأموریت سرمایه گذاری کنند تا از طریق مطالعات کتاب مقدس و کلام به سطح دانش مطلوب برسند.

    • Orlando, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    Eternal Truth یک الماس چند وجهی است که با تناقضات به نظر می رسد. ذهن ما نمی تواند همه آن را بفهمد. آن را باید از طریق وحی روح کشف کرد و با ایمان پذیرفت. آیا الهیات شما خدا را به توانایی شما در درک محدود می کند یا می توانید اسرار ایمان موجود در کلام را در آغوش بگیرید؟ آیا تمام تلاش های شما برای درک چیزهای روح را با ذهن طبیعی خود کنار گذاشته اید؟ آیا شما می خواهید آنها را با تفکرات معنوی و سخنان معنوی کاملاً مورد آزمایش و تفسیر قرار دهید ، همانطور که توسط روح تعلیم داده می شود (اول کورنس 2:13 ، 14)؟ اگر چنین است ، پس از آن مدرک کارشناسی ارشد الهیات از Christian Leadership University دقیقاً همان چیزی است که شما در جستجوی آن هستید.

    • Boston, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    5 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    داستان عاشقانه. فانتزی علمی تخیلی. ترسناک رمز و راز هیجان انگیز جوان بالغ. کدام ژانر مناسب داستان شماست؟ با MFA آنلاین نویسندگی و انتشارات داستانی محبوب ما ، نویسنده داستانی ژانر شوید. برنامه فارغ التحصیلی انعطاف پذیر ما به شما امکان می دهد تا از هر کجای دنیا روی نوشتن خود کار کنید ، با کارگاه های آنلاین ، سمینارهای ادبیات و انتشار دوره های متناسب با برنامه شما. نویسنده بهتری شوید ، تاریخ ژانر خود را کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه اولین گام ها را در جهت انتشار بردارید. وزارت امور خارجه امرسون در محبوب داستان نگارش و انتشار یکی از اولین برنامه های آنلاین در نوع خود برای شما آماده به نوشتن داستان در سطح حرفه ای و رمان است. ما از نویسندگانی که در ژانرهای فانتزی ، علمی تخیلی ، عاشقانه ، ترسناک ، رازآلود ، هیجان انگیز ، جوان و هر ترکیب هیجان انگیزی داستان خلق می کنند استقبال می کنیم. برنامه ما برای توسعه مهارت های نوشتاری شما و آموزش تاریخ ژانرهای مختلف طراحی شده است. شما مراحل اولیه انتشار آثار خود را ، یا از طریق مدل ویرایشگر/ناشر سنتی یا از طریق مدلهای محبوب خودنشر ، یاد خواهید گرفت.

    • Campbellsville, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    MSW آنلاین از دانشگاه Campbellsville یک منطقه تمرکز بر اساس ایمان را ارائه می دهد که شما را برای ادغام ایمان خود در هر جنبه ای از کار مددکاری اجتماعی ارائه می دهد. با کسب مهارت برای دریافت مجوز به عنوان یک مددکار اجتماعی ، مهارت های رهبری مبتنی بر ایمان را توسعه می دهید و برنامه درسی را که بر اساس دیدگاه عدالت بنا شده است مورد احترام قرار می دهید که به کرامت و ارزش همه افراد احترام می گذارد. درباره برنامه امروز بیشتر بدانید.

    • Columbia, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    M.Div. (کتاب مقدس نمایشگاه) شما فراهم می کند با مجموعه ای کامل از دانش کتاب مقدس کلامی و مهارت های عملی برای رهبری وزارت همراه با مهارت های تخصصی به درک، اعمال می شود، و ارتباط کتاب مقدس به طور موثر به صورت منظم در یک زمینه کلیسای محلی.

    • USA Online, آمریکا

    پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    این برنامه به کتاب مقدس و مفاهیم اشارات است که بخشی از ادبیات غربی، هنر و هنرهای زیبا را پوشش می دهد.

    • Tiffin, Ohio, آمریکا

    پاره وقت

    آموزش از راه دور

    کارشناسی ارشد علوم انسانی برنامه در حال حاضر دارای یک تنوع از دروس به زبان انگلیسی. هر 18 ساعت به زبان انگلیسی، به استثنای ENG501، به سمت غلظت حساب کند.

    • Online

    تمام وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه مدرک آنلاین مطالعات شبانی عملی، متحول کننده، بین المللی است و برای دانشجویان از همه مذاهب باز است. این دانش‌آموزان را برای کار در زمینه‌های مختلف، از جمله محله‌ها، مدارس، دفاتر حوزوی، محل‌های کار سکولار، غیرانتفاعی، یا کار بخش دولتی و مشاغل کمکی، مانند مراقبت‌های بهداشتی و مددکاری اجتماعی، آماده می‌کند.

    • Deerfield, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    3 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    چه بخواهید یک تجربه آکادمیک همهجانبه در محوطه دانشگاه داشته باشید یا بخواهید در وزارت فعلی خود ادامه دهید و دوره های آنلاین را بگذرانید، می توانید استاد الهی خود را در TEDS کسب کنید! اعضای هیئت علمی مشهور جهان ما عمیقاً روی آموزش و راهنمایی دانشجویان خود سرمایه گذاری می کنند. دوره آموزشی شما همراه با آموزش عملی، شما را آماده می کند تا در کلیسا رهبری کنید و جهان را برای مسیح درگیر کنید.