Keystone logo

4 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در نوآوری و کارآفرینی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات کسب و کار
  • کارآفرینی
  • نوآوری و کارآفرینی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در نوآوری و کارآفرینی

    مدرک فوق لیسانس آنلاین یک برنامه فوق لیسانس با حرفه ای کار در ذهن طراحی شده است. دانش آموزان ممکن است مجبور به شرکت در کلاس در دانشگاه و ممکن است از آزادی به پایان کار را در برنامه خود را دارند. مدرک کارشناسی ارشد معمولا یک تا دو سال انجام می گیرد.

    کارشناسی ارشد آنلاین در نوآوری و کارآفرینی چیست؟ این یک برنامه مطالعه که بر روی روش ها و عوامل مورد نیاز برای موفقیت در دنیای کسب و کار متمرکز است. دانش آموزان ممکن است بیشتر در مورد تکنیک ها، ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای توسعه محصولات یاد بگیرند. برخی دوره ها نیز ممکن است بیش از رشته های مدیریت مورد نیاز برای موقعیت مالکیت کسب و کار و یا در سطح اجرایی است. دوره های دقیق مورد نیاز می تواند از یک مدرسه به بعد متفاوت است، اما آنها ممکن است بر علم، مدیریت، علوم کامپیوتر، امور مالی و مهندسی تمرکز می کنند.

    هنگامی که دانش آموزان به درک روشنی از چگونه به ارزیابی و شناسایی فرصت های کسب و کار، آنها ممکن است بهتر آماده برای موفقیت در دنیای کسب و کار. دانش آموزان با این درجه نیز ممکن است برای موقعیت های سطح بالاتر و یا حقوق و دستمزد شروع بالاتر واجد شرایط.

    هزینه یک استاد آنلاین در نوآوری و کارآفرینی چیست؟ آن را بر روی مدرسه شما می خواهید به حضور و چه مدت آن شما را به تکمیل دوره بستگی دارد. برای درک بهتر از شهریه، شما ممکن است نیاز به تماس با مدرسه از انتخاب شما.

    یک استاد آنلاین در نوآوری و کارآفرینی می تواند به طیف گسترده ای از مشاغل منجر شود. برای مثال، شما ممکن است آماده برای شروع کسب و کار خود و یا در نقش مدیر ارشد اجرایی در یک شرکت موجود است. برخی از دانش آموزان مشاوران تبدیل در حالی که دیگران در مدیریت در موسسات غیر دولتی است. فرصت شما ممکن است در تجربه کار قبلی خود را و هر آموزش دیگر ممکن است شما بستگی دارد.

    آیا این مسیر آموزشی مناسب برای شما؟ جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.