Keystone logo

3 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در هنر های کامپیوتری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات هنر
  • هنر های کامپیوتری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات هنر (3)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در هنر های کامپیوتری

      یک برنامه کارشناسی در زمینه تحصیلات تکمیلی در یک رشته انتخابی گسترش می یابد تا مهارت های حرفه ای را برای گزینه های حرفه ای قوی تر توسعه دهد. دوره ها حدود دو سال طول می کشد و مواد را پوشش می دهد که عمیق تر از آن در یک برنامه کارشناسی یا وابسته است.

      استاد در هنر کامپیوتر چیست؟ این برنامه، اغلب به عنوان یک استاد هنر و یا احتمالا یک استاد علوم شناخته می شود، ادغام تکنولوژی های کامپیوتری را با هنر متعارف و همچنین اشکال جدیدی از هنر منحصر به رسانه های آنلاین و دیجیتال پوشش می دهد. دانش آموزان با سابقه هنر و تئوری همراه با آموزش فنی، پژوهش طراحی، حق تکثیر و اخلاق درگیر می شوند. آهنگ های تخصصی می تواند شامل انیمیشن و تصویر، گرافیک و طراحی وب، چاپ، محتوای تعاملی و چند رسانه ای باشد.

      ورود به استاد در هنر کامپیوتر اجازه می دهد تا دانش آموزان برای ساخت مهارت های حرفه ای فنی و جهانی. ارتباط با همکاران و مشتریان ضروری است، و دانش آموزان مدیریت زمان و نحوه تفسیر و اجرای نیازهای مشتری را ضروری می دانند. علاوه بر این، شایستگی با کار بر روی پروژه های گروهی به خوبی در هر شغلی کار می کند.

      هزینه های مورد انتظار یک برنامه کارشناسی به طور کلی مربوط به هزینه تحصیل برای دوره های کارشناسی و هر گونه کتاب های درسی، ابزار یا مواد مورد نیاز است. برای یک استاد در هنر کامپیوتر، دانش آموزان احتمالا نیاز به خرید نرم افزار خود را دارند. برای دریافت اطلاعات خاص با پذیرش یا مدرس مشورت کنید.

      صنایع هنر کامپیوتر شامل انتخاب گسترده ای از حرفه ها و خدمات ممکن می شود و فارغ التحصیلان این برنامه کارشناسی می توانند برای هرکدام از آنها واجد شرایط باشند. Animators and illustrators، که با هنر دو بعدی و یا 3D کار می کنند، می توانند به استودیوهای فیلم یا بازی پیوست یا کار آزاد را انجام دهند. طراحان گرافیک ممکن است با مشتریان برای ایجاد یک نام تجاری بصری برای وب سایت ها یا تبلیغات کار کنند و چهره تغییر اینترنت به این معنا است که هنرمندان چند رسانه ای نیز می توانند در طراحی وب مشارکت داشته باشند.

      استاد هنرهای تجسمی می تواند در یکی از مدارس مختلف تکنولوژی یا هنرهای زیبا مورد استفاده قرار گیرد. بسته به تمرکز مسیر، آموزش آنلاین نیز ممکن است در صورت نیاز به تجهیزات تخصصی وجود نداشته باشد. برای جزئیات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، مستقیما با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.