Keystone logo

1 آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در کسب و کار اروپا 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
  • کسب و کار اروپا
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین کارشناسی ارشد برنامه ها که در کسب و کار اروپا

پس از تکمیل مدرک کارشناسی، بسیاری از دانش آموزان می خواهند اطلاعات عمیق تر در مورد یک رشته خاص برای آنها را واجد شرایط برای مشاغل رقابتی و یا به دنبال درجه دکترا است. مدرک کارشناسی ارشد معمولا اولین دانشجوی برنامه درسی است که در آن شرکت می کنند. در حالی که دوره های برنامه های مختلف متفاوت است، اکثر شرکت کنندگان در حدود دو سال می توانند کارشناسی ارشد خود را کسب کنند.

کارشناسی ارشد در کسب و کار اروپا چیست؟ انجام کسب و کار در اروپا نیاز به پیروی از مقررات و آداب و رسوم مختلف دارد. همچنین نیاز به آگاهی فرهنگی و اجتماعی دارد. کسانی که در یک برنامه فارغ التحصیل ثبت نام می کنند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار اروپایی، معمولا در کلاس های مدیریت کسب و کار، قانون، روانشناسی، مدیریت، جامعه شناسی، اقتصاد و امور مالی شرکت می کنند. یک فرد ممکن است بسته به زمینه های خاص مورد علاقه، به جای آن، مطالعات خاصی را انجام دهد تا افراد خاصی را هدف قرار دهد. دانش آموزان معمولا با مشاوران دانشکده برای مشارکت در کارآموزی، نوشتن مدارک و یا توسعه پروژه های تحقیقاتی مشغول به کار هستند.

پیگیری کارشناسی ارشد در کسب و کار اروپایی اغلب دانشجویان را به مهارت های لازم برای ورود به کسب و کار و یا بهبود سرمایه شخصی اختصاص می دهد. در حالی که تجربه هر یک از شرکت کنندگان منحصر به فرد است، بیشتر یادگیری رهبری، مدیریت زمان و مهارت های برنامه ریزی پروژه ای که برای موفقیت ضروری است.

از آنجا که مؤسسات آموزش و پرورش و هزینه ها را براساس عوامل مختلفی تنظیم می کنند، دانش آموزان نیاز به اطلاعات خاصی از مقامات مدرسه برای درک هزینه های کلی دارند. بنابراین، قبل از ماتریال، بسیاری از تصمیم گیری برای ملاقات با مدیران برنامه برای بحث در مورد هزینه ها.

فارغ التحصیلان با استاد در کسب و کار اروپایی به دنبال مشاغل در بخش سودآوری هستند. به طور خاص، دانش آموزان ممکن است به همکاران کسب و کار، مدیران، برنامه ریزان پروژه، مدیران و کارشناسان تجارت تبدیل شوند. آنها همچنین ممکن است به عنوان افسران اجرایی یا مدیران اداری کار کنند. بعضی از فارغ التحصیلان تصمیم می گیرند که در خدمت دولت باشند، به دنبال استخدام به عنوان مقامات کنسولگری، نمایندگان تجارت، قضات اداری یا تحقیقات تجاری. در همین حال، افراد دیگر در عوض بلافاصله وارد نیروی کار می شوند تا در برنامه های دکترا ثبت نام کنند.

هر دو مدرسه آنلاین و دانشگاه های محلی اغلب برنامه های تحصیلات تکمیلی را در کسب و کار اروپایی و سایر موضوعات مشابه ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.