Keystone logo

16 آنلاین کارشناسی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات فن آوری
  • سیستم های اطلاعاتی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (16)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی

    درجه لیسانس آنلاین مدرک کارشناسی که معمولا حدود چهار سال طول می کشد به تکمیل است. برنامه به طور کلی ترکیبی از کلاس های آموزش عمومی و کلاس های متمرکز بر عمده انتخاب دانش آموز.

    لیسانس آنلاین 'ها در سیستم های اطلاعات چیست؟ این یک برنامه است که دانش آموزان در مورد کامپیوتر در محل کار می آموزد. دانش آموزان ممکن است در مورد جنبه های مختلف سیستم های اطلاعاتی، مانند مدیریت، سخت افزار، پایگاه داده و شبکه یاد بگیرند. دوره های آموزشی در یک برنامه ممکن است شامل ارتباطات داده ها، طراحی پایگاه داده، مفاهیم نرم افزار و طراحی شبکه می باشد. دانش آموزان ممکن است در مورد برنامه نویسی یاد بگیرند. دیگر موضوعات مطرح شده در برنامه مدرک کارشناسی ممکن است شامل حساب دیفرانسیل و انتگرال، آمار، اصول مدیریت اقتصاد و حسابداری. برخی از برنامه های همچنین ممکن است اجازه دانشجویان به تخصص در زمینه هایی از قبیل توسعه وب، امنیت اطلاعات سیستم و کامپیوتر پزشکی قانونی.

    مزایای اتمام برنامه لیسانس خود را در سیستم های اطلاعات از یادگیری مهارت های جدید به توسعه دانش در موضوعات کسب و کار تخصصی است. دانش آموزان ممکن است قادر به تغییر شغل و یا به دست آوردن تبلیغات.

    هزینه های برنامه مدرک کارشناسی تفاوت در مدرسه و فرمت از برنامه است. دانش آموزان باید با دفتر کمک مالی و یا رسمی مدرسه دیگری مشورت برای پیدا کردن یک هزینه دقیق است.

    فارغ التحصیلان رشته سیستم های اطلاعاتی کارشناسی ممکن است تصمیم به رفتن به انواع مشاغل مرتبط با کامپیوتر. دانش آموزان ممکن است عنوان شغلی که شامل بدهید سیستم های اطلاعاتی، مدیر پایگاه داده، کامپیوتر دانشمند پزشکی قانونی، برنامه نویس نرم افزار، برنامه نویس بازی وب و متخصص امنیت سایبری نگه دارید. دانش آموزان ممکن است به کار در بسیاری از صنایع مختلف، از جمله مراقبت های بهداشتی، کسب و کار، شبکه و طراحی را انتخاب نمایید.تکمیل یک برنامه همچنین ممکن است اجازه فارغ التحصیل برای آماده شدن برای برنامه مدرک کارشناسی ارشد در سیستم های اطلاعات و یا علوم کامپیوتر.

    اگر شما می خواهید برای شروع یک فعالیت و یا پیشبرد کار فعلی خود را در سیستم های اطلاعات، و سپس شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن تکمیل لیسانس خود را در سیستم های اطلاعاتی. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.