Keystone logo

70 آنلاین کارشناسی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی علوم و مهندسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی علوم انسانی و هنر
  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (70)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین کارشناسی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

    برنامه تحصیلی لیسانس آنلاین به دانش آموزان توانایی کار به سمت چیزی که به طور سنتی یک درجه چهار سال در زمان و شرایط خود را. برنامه های آنلاین در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای رایج در سراسر جهان به عنوان دانش آموزان دنبال به دست آوردن درجه در حالی که تعادل مسئولیتهای خانوادگی و حرفه ای.

    تنها چیزی که یک لیسانس آنلاین در مدیریت کسب و کار است. این برنامه به دنبال ارائه شرکت کنندگان با ابزار و دانش مورد نیاز به کشتی سوار در طیف گسترده ای از مشاغل مدیریت در سراسر انواع صنایع. موضوعات مشترک مطالعه عبارتند از امور مالی شرکت، علم مدیریت به طور کلی، اخلاق، کارآفرینی و منابع انسانی و مدیریت عملیات. تاکید اضافی اغلب بر مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی، روابط عمومی، و کسب و کار بین المللی قرار می گیرد، در میان زمینه های مرتبط.

    بسیاری از مردم که پتانسیل درآمد خود نمایی پس از تامین امنیت مدرک کارشناسی در مدیریت کسب و کار آنلاین رشد می کند.فارغ التحصیلان نیز غالبا پیدا کنید که آنها را برای موقعیت های بالاتر اعتبار در جهان کسب و کار جهانی واجد شرایط از آنها قبل از امنیت درجه بود.

    مقدار شهریه به طور گسترده از یک برنامه تحصیلی مدیریت کسب و کار آنلاین است به بعد به دلیل از عوامل از جمله جغرافیا، محتوای درس و محبوبیت البته. دفتر پذیرش یک منبع خوب برای به دست آوردن به موقع، اطلاعات مربوط در مورد شهریه است.

    هنگامی که لیسانس خود را در مدیریت کسب و کار به دست آمده است، فارغ التحصیلان به اندازه کافی برای کار آماده در طیف گسترده ای از رشته ها و محیط های. بیشتر فارغ التحصیلان در رفتن را در نقش مدیریت کسب و کار، اما دیگران پیدا کردن کار به عنوان دستیاران اداری، حرفه ای منابع انسانی، حسابداران، یا تحلیل گران مالی و یا مدیریت. دیگران با استفاده از درجه به عنوان مبنایی برای کسب یک مدرک دانشگاهی پیشرفته، از جمله به عنوان یک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.

    پایگاه داده برنامه های مدرک آنلاین یک منبع بزرگ برای شروع به یادگیری بیشتر در مورد برنامه مدیریت کسب و کار ارائه شده آنلاین در سراسر جهان است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.