Keystone logo

3 آنلاین گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در مشاوره 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی فارغ التحصیلی
  • علوم اجتماعی
  • مددکاری اجتماعی
  • مشاوره
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (3)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین گواهی فارغ التحصیلی برنامه ها که در مشاوره

    گواهی فارغ التحصیلی یک دوره آموزشی است که فرصتی برای یادگیری در مورد یک موضوع را در عمق بیشتری فراهم می کند. این معمولا پس از اتمام مدرک لیسانس به دست می آید و می تواند به دانش آموزان آموزش های حرفه ای یا مدارک تحصیلی بیشتری بدهد. معمولا یک ماه طول می کشد تا یک گواهینامه فارغ التحصیل را به پایان برساند.

    گواهی فارغ التحصیل در مشاوره چیست؟ در این برنامه، دانش آموزان می توانند دانش مفهومی، تحلیلی و عملی لازم برای کمک به مشتریان تغییرات سازنده در زندگی خود را یاد بگیرند. نمونه هایی از دوره های آموزشی عبارتند از مسائل چند فرهنگی، تست و ارزیابی افراد، و جهت گیری حرفه ای و اخلاقی برای مشاوره. مدارس ممکن است دارای تخصصهایی مانند مشاوره در زمینه مواد مخدر یا اختلالات خوردن باشند.

    مهارت های فراوانی وجود دارد که می توانید از طریق کسب گواهی فارغ التحصیل در مشاوره یاد بگیرید. دانش آموزان ممکن است در حل مسئله، مدیریت بحران و گوش دادن فعال شوند. هر کدام از این مهارت ها می توانند از روابط روزمره بهره مند شوند و به بهبود هر محیط کاری کمک کنند.

    هزینه های کسب گواهی فارغ التحصیل در مشاوره برای هر مدرسه به دلیل عوامل مانند طول دوره و محل مدرسه متفاوت است. دانش آموزان می توانند با مدرسه تماس بگیرند و هزینه های پیش از ثبت نام را درخواست کنند.

    گواهی فارغ التحصیلی در مشاوره می تواند دانش آموزان را برای تبدیل شدن به درمانگران یا مشاوران در عمل خصوصی آماده کند. دانش آموزان همچنین ممکن است در مدارس به عنوان مشاوران حرفه ای کار کنند. بسیاری از تخصصها دانشجویان می توانند کیف پول، مانند ازدواج و درمانگر خانواده، مشاور مشاوره مواد مخدر، مشاور بهداشت روان، و مشاور ژنتیک. مشاوره ژنتیکی یک رشته رو به رشد است که در آن مشاوران با خانواده هایی که در معرض اختلالات ژنتیکی قرار دارند، کار می کنند.

    دانش آموزان ممکن است گواهی فارغ التحصیل را در مشاوره از مدارس و دانشگاه ها در سراسر جهان کسب کنند. برخی از موسسات ممکن است دوره های آنلاین برای دانش آموزانی که این گزینه را ترجیح می دهند، ارائه دهند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.