Keystone logo

1 آنلاین گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در فناوری مالی که در بریتانیا برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی کارشناسی ارشد
  • بریتانیا
  • مطالعات اقتصادی
  • فناوری مالی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (1)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      آنلاین گواهی کارشناسی ارشد برنامه ها که در فناوری مالی

      حوزه های بانکداری و مالی با فناوری جدید بلاک چین، هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی که تجربه آنلاین را برای مشتریان تقویت می کند، در حال تغییر و نوآوری هستند.

      برنامه های کارشناسی ارشد فین تک به رهبران آینده در صنعت فرصتی برای یادگیری این فناوری های نوظهور از طریق یادگیری مبتنی بر پروژه ارائه می دهد. دانشجویانی که با مدرک کارشناسی ارشد در فین‌تک فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در زمینه توسعه سیستم‌های بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت خزانه‌داری شرکتی، یا تحلیل‌های مالی شرکتی در بسیاری از شرکت‌های Fortune 500 به دنبال مشاغل باشند.

      انگلستان، انگلستان بیش از 300 سال است و شامل چهار کشور تشکیل دهنده: انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی. انگلستان تا به یک مرکز یادگیری برای 1000 سال گذشته بوده است و دارای بسیاری از دانشگاه های باستانی و برجسته. دانشجویان خارجی بخش قابل توجهی از بدن دانش آموز در دانشگاه های انگلستان را تشکیل می دهند.

      گواهی کارشناسی ارشد یک برنامه آموزشی نسبتا کوتاه است که می تواند توسط دانش آموزان که در حال حاضر مدرک کاردانی یا کارشناسی به دست آورده است. با تکمیل این برنامه تحصیلی، دانش آموزان بهبود دانش تخصصی خود، و آنها ممکن است قادر به کسب درآمد بیشتر در حرفه انتخاب خود را.