Keystone logo

8 آنلاین گواهی برنامه ها که در زبانهای برنامه نویسی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
  • زبانهای برنامه نویسی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (8)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین گواهی برنامه ها که در زبانهای برنامه نویسی

    برنامه گواهی یک برنامه بدون درجه است. اکثر برنامه ها بر روی یک حرفه یا زمینه تحصیل تمرکز می کنند و می توانند از چند هفته تا چند ماه ادامه داشته باشند.

    افرادی که علاقه مند به برنامه نویسی کامپیوتر هستند ممکن است بدانند چه گواهی هایی در زبان های برنامه نویسی وجود دارد؟ این اعتبار پس از اتمام موفقیت آمیز آموزش در انواع زبان های برنامه نویسی کامپیوتری دریافت می شود. زبان های آموخته شده ممکن است از مدرسه به مدرسه بسته به سطح تحصیل دنبال شود. به عنوان مثال، برخی از برنامه ها ممکن است آموزش در سطوح مختلف زبان مانند Python را ارائه دهند، در حالیکه دیگران ممکن است در چندین زبان آموزش مانند جاوا و جاوا اسکریپت یا پی اچ پی و MySQL آموزش دهند.

    دانش آموزان زبان برنامه نویسی اغلب با توجه به جزئیات، حل مسئله و خود انگیزشی مهارت دارند. همانطور که دانش آموزان این مهارت ها را به کار می گیرند، می توانند خود را برای برخورد با مسائل روزمره با تعامل انسان هماهنگ کنند.

    بسته به سطح دوره و محل، هزینه دریافت گواهی در زبان های برنامه نویسی متفاوت است. عوامل دیگر، مانند طول دوره و روش مطالعه، همچنین ممکن است هزینه را تحت تاثیر قرار دهد. دانش آموزان ممکن است بخواهند تحقیق کنند یا با توجه به علاقه مندی هایشان به تعیین هزینه های مربوطه کمک کنند.

    شغل در میان فارغ التحصیلان با این گواهینامه ها به دلیل تقاضا برای برنامه نویسان رقابتی است. در دسترس بودن شغل ها ممکن است بر اساس زبان مورد تأیید دانش آموز متفاوت باشد. برخی از مشاغلی که ممکن است به دست آورد شامل یک توسعه دهنده وب است که مسئول ایجاد یک نگاه و قابلیت وب سایت است. دیگران ممکن است شامل یک شغل به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتری یا یک توسعه دهنده نرم افزار باشد که برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه و قرص ها را ایجاد می کند.

    برنامه های گواهی در زبان های برنامه نویسی در انواع موسسات در سراسر جهان ارائه می شود. به دلیل محبوبیت آنها، ممکن است به صورت آنلاین ارائه شوند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.