Keystone logo

5 آنلاین گواهی برنامه ها که در مهندسی نرم افزار 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی نرم افزار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین گواهی برنامه ها که در مهندسی نرم افزار

    برنامه های گواهینامه های آنلاین می تواند یک راه عالی برای دریافت آموزش و پرورش آنلاین در یک دوره کوتاه از زمان. آنها به طور کلی هر نقطه از چند ماه به یک سال برای تکمیل، به طوری که آنها ممکن است برای افرادی که در مورد ارتکاب به یک دوره چهار ساله (یا بیشتر) درجه مطمئن نیستید اما هنوز هم می خواهید دست، آموزش صنعت خاص و سایر مهارت های حرفه ای کار .

    گواهی آنلاین در مهندسی نرم افزار چیست؟ این برنامه می تواند دانش آموزان را با دانش و تجربه لازم را فراهم برای ایجاد و حفظ سیستم های نرم افزاری است که برای مشتریان کار می کنند. دانش آموزان اغلب اصول اولیه توسعه و تست نرم افزار، از جمله ساختار داده ها و مدیریت سیستم های یاد بگیرند. با انتخاب زیادی از برنامه های گواهینامه، دانش آموزان می توانید انتخاب کنید به تخصص در زمینه های مختلف مانند طراحی وب، توسعه وب، توسعه در iOS، توسعه آندروید، برنامه نویسی جاوا، توسعه ابر، و حتی تست نرم افزار.

    معمولا مزایای بسیاری را به دنبال یک گواهی آنلاین در مهندسی نرم افزار وجود دارد. دانش آموزان ممکن است بهترین شیوه برای مقرون به صرفه، توسعه کارآمد نرم افزار، چگونه به عیب یابی نرم افزار، و چگونه به کار در یک تیم برای ایجاد یک قطعه واحد از نرم افزار یاد بگیرند. همچنین می تواند پا دچار یک دانش آموز در درب در صنعت توسعه نرم افزار را دریافت کنید.

    هزینه این گواهی آنلاین بستگی به دوره خاص. دوره های بین چند روز و یک سال هستند و قیمت نیست درآمده است. برای اطلاعات خاص، شما نیاز به انجام تحقیقات بیشتر است.

    با گواهی آنلاین در مهندسی نرم افزار، شما ممکن است خود را در بازار برای یک موقعیت به عنوان یک توسعه دهنده تلفن همراه، تستر نرم افزار، توسعه دهنده وب و یا طراح، و یا به عنوان بخشی از یک تیم توسعه نرم افزار را پیدا بهبود و افزایش تکنولوژی ثابت ایجاد یک چشم انداز مثبت برای این کار، به عنوان مهندس نرم افزار به احتمال زیاد به در خواست می شود برای سال آمده است.

    راه های بسیاری برای دریافت گواهی نامه در مهندسی نرم افزار، از جمله کلاس های آنلاین برای کسانی که گزینه های نزدیک ندارد و یا نیاز به چیزی بیشتر انعطاف پذیر وجود دارد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.