Keystone logo

2 آنلاین A-level برنامه ها که در زبان های خارجی 2024

فیلترها

فیلترها

  • A-level
  • زبان های خارجی
رشته های تحصیلی
  • زبان های خارجی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین A-level برنامه ها که در زبان های خارجی

سطوح A دوره های آموزشی هستند که به دانش آموزان اجازه می دهد تا احساس کنند که چه چیزی ممکن است در یک موضوع مشخص باشد. کلاس های این سطوح به طور کلی اطلاعات اولیه در هر منطقه مشخص ارائه می دهند و برای کمک به دانش آموزان مسیر انتخاب شده خود را برای مطالعه تعیین می کنند.

سطح A در زبان چیست؟ موضوع زبانها اساسا به نظر میرسد - مطالعه زبانهای خارجی و آشنا. دانش آموزانی که سطوح A خود را در زبانهای مختلف دنبال می کنند می توانند انتظار داشته باشند که چگونه به گوش دادن، تفسیر، صحبت کردن، خواندن و نوشتن در یک زبان خاص یاد بگیرند. زبان هایی که ممکن است شامل فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، یونانی، انگلیسی و لاتین باشد، فقط چند نفر را نام گذاری می کنند. علاوه بر یادگیری نحوه برقراری ارتباط در یک زبان خاص، دانش آموزان همچنین می توانند در مورد تاریخچه یک فرهنگ داده شده یاد بگیرند. بنابراین دانش آموزانی که در فرانسه تحصیل می کنند می توانند از تاریخ فرانسه یاد بگیرند، در حالی که کسانی که در آلمان تحصیل می کنند ممکن است درباره تاریخ آلمان یاد بگیرند.

مزایای متعددی برای مطالعه زبان دیگری از خود شخص وجود دارد. به عنوان مثال، افراد دو زبانه و چند زبانه به طور معمول مهارت های ارتباطی قوی دارند، درک بیشتری از دیگران دارند و مهارت های تفسیر دقیق دارند. توانایی به طور موثر در زبان دیگری نیز ارتباط برقرار می کند و همچنین توانایی بیشتری برای تفکر خلاق و حل مسئله را نشان می دهد.

چقدر می توان انتظار داشت که برای یک سطح A در زبان متفاوت باشد. هزینه ها بستگی به عواملی نظیر جایی که یک دانش آموز قصد دارد در مدرسه و مدت زمان درس شرکت کند.

افراد دارای دو زبانه یا چند زبانه می توانند از فرصت های شغلی هیجان انگیز لذت ببرند. از آنجا که بسیاری از شرکت ها به دنبال افرادی هستند که می توانند با اشخاص خارجی ارتباط برقرار کنند، شاگردان زبان های خارجی می توانند رشد و فرصت را در صنایع مختلف پیدا کنند. موقعیت های احتمالی شامل، اما محدود به مدیر بازاریابی یا فروش نیست، ناشر، حرفه ای بهداشت حرفه ای، داروسازی، دیپلمات خارجی، سیاستمدار و بسیاری دیگر.

بسیاری از موسسات آموزشی دوره های زبان را ارائه می دهند، بعضی از آنها آنلاین و بعضی از آفلاین هستند. از کجا بخواهید تحصیلات خود را از همه به دست بیاورد، بستگی به بودجه، برنامه و مکان شما دارد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.