Keystone logo

4 آنلاین A-level برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی 2024

فیلترها

فیلترها

  • A-level
  • مطالعات علوم انسانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات علوم انسانی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین A-level برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی

یک دوره تحصیلی در سطح یک، معمولا دانشجویان را برای تحصیلات عالی در زمینه های مختلف آماده می کند. این می تواند دانش آنها را برای تحصیلات عالی در موضوعات مختلف، از جمله علوم انسانی، تجارت، علم، فلسفه و خدمات اجتماعی، محدود کند.

یک سطح در مطالعات علوم انسانی چیست؟ این دوره ها معمولا بر ادبیات، زبان انگلیسی، مطالعات کلاسیک، تاریخ و الهی تمرکز می کنند. دانش آموزانی که این دوره ها را می پذیرند می توانند با روش خلاقانه و مستقل با متن، تصاویر، گرافیک و سایر اشکال ارتباط برقرار کنند. دانش آموزان بسته به دوره تحصیل خود می توانند درک و همدلی برای دیگران و فرهنگ ها ایجاد کنند. بسیاری از دوره ها تمایل دارند تمرکز بر تفسیر، که دانشجویان را تشویق می کند تا در خارج از جعبه فکر کنند. دانش آموزان اغلب با قدردانی از ایدئولوژی ها و عقایدی که از خودشان متفاوت هستند، دور می شوند.

افرادی که در سطوح A در علوم انسانی دنبال می شوند، احتمالا درک عمیق تر مردم و تمدن ها به دست می آورند. آنها معمولا به دانش و مهارت لازم برای یادگیری زبان ها و نمادهای مختلف مجهز هستند و ممکن است مهارت های نوشتن و خواندن انگلیسی پیشرفته تر داشته باشند. آنها همچنین ممکن است ارتباط برقرار کنند. هر کدام از این ویژگی ها به مهارت های مرتبط با شغل مطلوب تبدیل می شود.

وقتی که به دوره های سطح می آید، هزینه ها می توانند متفاوت باشند و بستگی به جایی که دانش آموز تصمیم به تحصیل و طولانی شدن برنامه دارد. دانش آموزان آینده نگر باید همیشه قبل از اعمال درخواست تحقیق مدرسه و برنامه را انجام دهند.

دانش آموزان می توانند برای هر تعداد حرفه ای جذاب آماده شوند. بسیاری از آنها به زبان انگلیسی، فلسفه، مذهب یا تاریخ به زبان انگلیسی می گویند، اما این به این معنی نیست که این تنها دوره های در دسترس برای تکمیل سطح A است. برخی از حرفه های هیجان انگیز برای افرادی که علاقه مند به این دوره مطالعه هستند می توانند شامل استاد، فیلسوف، سردبیر، نویسنده، بازاریاب، روزنامه نگار یا مدیر موزه باشد.

تکمیل سطوح A در علوم انسانی می تواند دانش آموزان را برای آموزش و پرورش هیجان انگیز و حرفه ای ترتیب دهد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.