Keystone logo

1 آنلاین مقطع کاردانی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مقطع کاردانی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین مقطع کاردانی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی

    مدرک کاردانی آنلاین یک دوره مطالعه است که معمولا به طور کامل آنلاین به اتمام است. برخی از دانشگاه ها، با این حال، ممکن است نیاز به دانش آموزان حضور در برخی از کلاس ها در شخص. در هنگام کار آنلاین، دانش آموزان ممکن است قادر به گرفتن طبقات در سرعت خود را دارند. با این حال، مدرک کاردانی معمولا دو سال طول می کشد تا کامل شود.

    مدرک کاردانی آنلاین در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی چیست؟ مدرک کاردانی آنلاین در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی ممکن است در مواد غذایی و نوشیدنی از ریشه های خود را به استفاده است. این دنباله می تواند شامل یک نگاه ذخیره سازی، حمل و نقل و حفظ. دوره های گرفته شده در طول این برنامه می تواند توسط موسسه متفاوت است، اما ممکن است شامل مواد غذایی و آشامیدنی تولید، علوم و صنایع غذایی، بهداشت مواد غذایی، پردازش مواد غذایی و آشامیدنی، تکنیک های حمل و نقل و پخت صنعتی. برخی از این برنامه ها ممکن است در هنر آشپزی، پخت و یا پذیرایی تمرکز می کنند.

    این مقطع کاردانی ممکن است دانش آموزان با دانش و روش های مختلف آشپزی، تکنیک های مدیریت و ایمنی مواد غذایی بازو. با این دانش، شما ممکن است یک متقاضی رقابتی تر است. برخی از کارفرمایان حتی ممکن است شما حقوق و دستمزد شروع بالاتر به دلیل درجه است.

    هزینه تکمیل مدرک کاردانی آنلاین در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی می توانید تا حد زیادی از مدرسه به مدرسه و حتی دانش آموز به دانش آموز متفاوت است. دانشگاه شما حضور نقش مهمی در کمک درسی ایفا می کند، به شرطی که بار دوره خود و چه مدت شما را برای تکمیل برنامه. برای اطلاعات بیشتر، مدرسه شما می خواهید برای شرکت تماس بگیرید.

    هنگامی که این مقطع کاردانی را انجام دادید، چه نوع مشاغلی می تواند شما را دریافت کنم؟ بسیاری از دانش آموزان با استفاده از مقطع کاردانی آنلاین در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی به عنوان مقدمه به ادامه تحصیل خود را. با این حال، شما ممکن است قادر به تبدیل شدن به یک مدیر مدیر رستوران، متصدی بار و یا فروش نوشابه. کار دقیق شما می توانید شما را در تجربه قبلی شما بستگی دارد.

    آیا شما آماده برای شروع مسیر خود را به یک کار جدید. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.