Keystone logo

6 آنلاین مقطع کاردانی برنامه ها که در کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • مقطع کاردانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (6)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

آنلاین مقطع کاردانی برنامه ها که در کسب و کار

مدرک کاردانی آنلاین یک راه عالی برای پیشرفت آموزش عالی خود را بدون نیاز به برنامه ریزی و یا سفر نگران است. با کلاس از طریق اینترنت ارائه می گردد، این برنامه می تواند کمک به شما در کسب مدرک دو ساله که به طور کلی عمیق تر درک خود را از زمینه انتخاب خود را.

شما ممکن است کنجکاو: مدرک کاردانی آنلاین در کسب و کار چیست؟ این دوره مطالعه به منظور کمک به شما در یادگیری همه چیز در مورد چگونه شرکت عمل می کنند، و همچنین چگونه آنها را اداره کنید. کلاس ممکن است شامل موضوعاتی مانند اقتصاد، مدیریت، اخلاق کسب و کار، بازاریابی، حسابداری، و کارآفرینی است. یکی از این برنامه ممکن است به دانش آموزان چگونه به درخواست مدل کسب و کار را در موقعیت های دنیای واقعی. گاهی اوقات آنها را به یک تمرکز خاص، مانند مدیریت کسب و کار.

تعدادی از مزایای می توان از درآمد یکی از این مدارک تحصیلی مشتق شده است.بسیاری از دانش آموزان که کار تیمی، رهبری، و مهارت های ارتباطی خود تقویت می شود، که می تواند به آنها اجازه انجام موثرتر در رشته انتخابی خود. علاوه بر این، این برنامه ها آماده سازی بسیار عالی برای برنامه های آموزش بالاتر، مانند مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.

هزینه مدرک کاردانی آنلاین در کسب و کار را بر روی تعدادی از عوامل مختلف بستگی دارد. مطمئن باشید که برای انجام تحقیقات خود را در مورد مسائل مالی قبل از تصمیم گیری برای ثبت نام. اگر شما می خواهم برای دریافت اطلاعات دقیق و در حال حاضر در شهریه، هزینه ها، هزینه های مواد، و هزینه های دیگر، و سپس نهاد انتخاب خود به طور مستقیم تماس بگیرید.

مدرک کاردانی در کسب و کار ارائه می دهد دانش آموزان این فرصت را به شرکت در زمینه های مختلف و حرفه بالقوه است. دانش آموزان ممکن است تصمیم به برای کوچک، متوسط، و یا شرکت های بزرگ در صنایع مختلف از کار.بسیاری از دانش آموزان را انتخاب کنید به فرض مدیریت ورود به سطح پس از فارغ التحصیلی، در حالی که دیگران تصمیم به پی گیری دیگر، درجه های پیشرفته تر. برخی از دانش آموزان حتی انتخاب کنید برای شروع کسب و کار خود را دارند.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن یکی از این درجه، ما می توانیم کمک کند. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.