Keystone logo

5 آنلاین مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (5)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    آنلاین مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت کسب و کار

    کارشناسی مدیریت بازرگانی درجه ای است که حدود سه تا چهار سال طول می کشد به تکمیل است. این درجه ممکن است کمک به دانش آموزان به دست آوردن دانش و مهارت های که برای پیدا کردن یک شغل با پرداخت بالاتر و به خوبی محترم ضروری است.

    BBA آنلاین در مدیریت کسب و کار چیست؟ این برنامه درجه معمولا اهمیت رهبری خوب در زمینه کسب و کار بر. از طریق دوره های از قبیل سیستم های مدیریت اطلاعات، اصول بازاریابی، حل و فصل درگیری ها، و حسابداری مدیریتی، دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که چگونه به تصمیم گیری آگاهانه، چگونه به بهبود عملکرد روز به روز از محل کار، و چگونه به تجزیه و تحلیل شیوه های کسب و کار در سفارش به کار به سمت بهبود. از آنجا که این یک برنامه آنلاین است، دانش آموزان قادر به راحتی دسترسی به مواد یادگیری خود را با استفاده از اینترنت، که ممکن است ایده آل برای دانش آموزان مشغول یا برای کسانی که در مکان های دورافتاده زندگی می کنند هستند.

    افرادی که با BBA در مدیریت کسب و کار فارغ التحصیل تمایل به رهبری عالی، ارتباطات و مهارت های سازمانی. این مهارت ها ممکن است کمک به فارغ التحصیلان به در حرفه آینده خود موفق تر و منجر به تحرک شغلی بیشتر است.

    هزینه به کسب مدرک کارشناسی می توانید برای هر دانش آموز متفاوت است. به منظور به طور کامل درک هزینه های نهایی، دانش آموزان باید در مدارس بالقوه تماس بگیرید و برای اطلاعات در مورد شهریه و هزینه های دیگر بپرسید.

    دانش آموختگان اغلب بسیاری از فرصت های شغلی دسترسی به آنها در زمینه های مختلف مانند کسب و کار و تجارت، کار به عنوان یک مدیر اداری خدمات، مدیر تیم فروش، و یا یک مدیر پروژه. در زمینه بهداشت و خدمات انسانی، ممکن است موقعیت های موجود به عنوان هماهنگ کننده پزشکی، مدیر امکانات، و یا یک مدیر خدمات سلامت وجود دارد. دانش آموزان ممکن است گزینه های شغلی در زمینه های مالی دارند، کار به عنوان حسابداران، مدیران مالی و مدیران بودجه.

    با بسیاری از گزینه های تحصیلی موجود، کسب یک مدرک کارشناسی از هر نقطه در جهان در حال حاضر ممکن است ممکن است. برای امروز آغاز شده است، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.