Keystone logo

1 آنلاین پاره وقت دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت بهداشت و درمان که در پاناماسیتی, پاناما برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • دکترای مدیریت بازرگانی
  • بهداشت و درمان
  • مطالعات بهداشت و درمان
  • مدیریت بهداشت و درمان
  • پاره وقت
رشته های تحصیلی
  • بهداشت و درمان (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین پاره وقت دکترای مدیریت بازرگانی برنامه ها که در مدیریت بهداشت و درمان

    مدیریت مراقبت های بهداشتی معمولا دانشجویان دانش و مهارت های تفکر انتقادی را برای مدیریت سیستم های تحویل خدمات بهداشتی و خدمات بهداشتی فراهم می کند. مدیران برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی خدمات پزشکی و بهداشتی را ارائه می دهند. دانش آموزان ممکن است خود را در موقعیت های مدیریت کل امکانات، بخش های خاص و یا گروهی از پزشکان در عمل پزشکی پیدا کنند.

    پاناما یک کشور در مرکزی امریکا با سواحل در هر دو دریای کارائیب و اقیانوس آرام شمالی است. سهولت سفر و آرایه وسیعی از تجربیات را پاناما یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در حال ظهور در جهان است. دانشگاه Tecnológica د پاناما (دانشگاه فنی پاناما، بهترین دانشگاه در پاناما در برنامه های مهندسی و تدارکات) دارای یک مرکز زبان که در آن شما می توانید اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، کره ای، ماندارین، ایتالیایی و بسیاری از زبان های دیگر را یاد بگیرند.

    دکترای مدیریت بازرگانی یک برنامه تحصیلی است که دانشجویان را برای دشواری های دنیای کسب و کار آماده می سازد. با اخذ درجه DBA، دانشجویان می توانند به کارفرمایان نشان دهند که سخت کوش، فداکار و در رشته کاری خود بسیار مجرب و کاردان هستند.

    یادگیری پاره وقت به فرد امکان می دهد حتی اگر نتواند به صورت تمام وقت به مدرسه برود، مدرک یا مدرک تحصیلی دریافت کند. فرد می تواند با سرعت خودش یاد بگیرد و به تدریج امتیازهایی را جمع کند که برای یک مدرک نهایی به حساب می آید.