Keystone logo

2 آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در بازاریابی و فروش 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • بازاریابی و فروش
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در بازاریابی و فروش

    دانشجویان دانشگاه که با یک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) فارغ التحصیل حدود دو سال صرف مطالعه غلظت دوره در زمینه کسب و کار. در اغلب موارد، متقاضیان برنامه ابتدا باید مدرک کارشناسی، قبل از اینکه پذیرفته است.

    مدرک MBA آنلاین در بازاریابی و فروش چیست؟ این درجه به دانش آموزان یک فرصت برای یادگیری مهارت های مهم که ممکن است کمک به آنها در حال حاضر با روند مدرن در بازاریابی کسب و کار و فروش باقی بماند. کلاس ممکن است شامل اقتصاد کلان، اصول فروش، مدیریت بازاریابی، امور مالی، رهبری، تحقیقات و بازاریابی دیجیتال است. برای محققان به فارغ التحصیل، یک capstone و یا پروژه های دیگر ممکن است مورد نیاز باشد. با مطالعه آنلاین، دانش آموزان انعطاف پذیری نه تنها در برنامه روزانه خود دارند، اما در غلظت خاص آنها مایل به دنبال کردن.

    با درآمد مدرک کارشناسی ارشد آنلاین، یک دانش آموز می تواند منافع بسیاری فراتر از آن به دست از متون لذت ببرید.برنامه های بازاریابی و کارشناسی ارشد فروش شرکت کنندگان در برنامه می توانید یاد می دهند چگونه قانع کننده تر در زندگی روزمره خود را و چگونه برای رسیدن به سازش عادلانه است.

    هزینه تکمیل MBA آنلاین در بازاریابی و فروش بسته به کالج یک دانش آموز در ثبت نام متفاوت خواهد بود. این همیشه بهترین برای تماس با یک مدرسه برای آخرین شهریه و هزینه اطلاعات و همچنین اخبار مربوط به کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی.

    ممکن است بسیاری از گزینه های شغلی باز به یک فارغ التحصیل MBA در بازاریابی و فروش برنامه وجود دارد. مشاغل بالقوه ممکن است شامل متخصص بازاریابی محصول، مدیر تدارکات، معاشرت استراتژی شرکت، مدیر حساب و یا متخصص عملیات بازاریابی است. این میدان به طور مداوم در حال رشد و تغییر است، که معمولا باعث می شود آن رقابتی است. کسانی که MBA به دست آورده اند ممکن است در موقعیت بهتری برای زمین کار انتخاب کنند.

    مدرک فارغ التحصیل می تواند گام مهمی در زندگی حرفه ای آموزشی و حرفه ای یکی است.جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.