Keystone logo

30 آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار بین المللی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • کسب و کار بین المللی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (30)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در کسب و کار بین المللی

    MBA کوتاه را برای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است، که یک درجه آموزش عالی شامل مطالعه کسب و کار و مدیریت شرکت است. به طور معمول پس از گرفتن مدرک کارشناسی پیگیری می کند، در این دوره از مطالعه ممکن است یک تا دو سال طول بکشد. آنلاین MBA اجازه می دهد تا دانش آموزان به کسب درجه با در نظر گرفتن دوره از طریق اینترنت به جای با حضور در دانشگاه از لحاظ جسمی.

    اگر شما با توجه مدرک MBA، شما ممکن است آگاه باشند که این درجه ها در طیف گسترده ای از زمینه های بالقوه ارائه شده است. بنابراین دقیقا همان چیزی است MBA آنلاین در کسب و کار بین المللی است؟ این درجه طراحی شده است برای کمک به دانش آموزان همه چیز در مورد چگونه کسب و کار و شرکت در سراسر مرزهای بین المللی عمل یاد بگیرند. عناوین پوشش داده شده ممکن است شامل تجارت بین المللی، واردات و صادرات، ارتباطات میان فرهنگی، اقتصاد جهانی، مقررات بین المللی، و حتی مطالعات انجام شده در مناطق خاص.دیگر موضوعات کسب و کار ممکن است شامل موضوعاتی مانند رهبری، مدیریت، مدیریت، بازاریابی، حسابداری، منابع انسانی و اخلاق شرکت های بزرگ.

    مزایای استفاده از در نظر گرفتن MBA بسیار زیاد است. این می تواند رهبری افزایش یافته و مهارت های ارتباطی، که می تواند بسیار مفید باشد که به دنبال یک حرفه کسب و کار باشد. درجه کسب و کار فارغ التحصیل یک راه عالی برای بهبود رقابت و به دست آوردن لبه در بازار کار امروز است.

    هزینه یک MBA آنلاین ممکن است کمی متفاوت باشد. مطمئن باشید تا با نهاد شما می خواهم به ثبت نام در دریافت دقیق و به روز اطلاعات در مورد شهریه و هزینه.

    طیف وسیعی از مشاغل مختلف به کسانی که با مدرک MBA در کسب و کار بین المللی باز است. دانش آموزان ممکن است در انواع صنایع و با شرکت های برجسته در سراسر جهان است که در انواع مختلف از کشورهای مختلف به کار گیرند کار می کنند.بسیاری از دانش آموزان در تبدیل به مدیران کسب و کار و یا مدیران، و همچنین مشاوران، منطقه ای کارشناسان، تحلیلگران، و یا حتی مربیان و هماهنگ آموزش. فارغ التحصیلان و حتی ممکن است تصمیم به شروع کسب و کار خود را دارند.

    آماده برای شروع؟ جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.