Keystone logo

2 آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در تجارت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات کسب و کار
  • تجارت بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (2)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در تجارت بین الملل

    MBA یک راه برای فارغ التحصیلان کالج است که به آموزش و پرورش خود ادامه می دهد. برنامه به طور معمول طول می کشد در هر نقطه از یک تا دو سال، بسته به اینکه آیا دانش آموز در تمام یا نیمه وقت حضور داشته باشد.

    MBA در تجارت بین المللی چیست؟ این حوزه مطالعه می تواند بر روی بسیاری از موضوعات مختلف، بسته به برنامه و علاقه دانشجویی تمرکز کند. شما ممکن است در مورد شیوه های کسب و کار بین المللی و ارتباط با شرکای تجاری در خارج از کشور بیاموزید. شما همچنین باید از قوانین تجارت در کشورهای مختلف مطالعه کنید. توسعه عادت های تجاری خوب یکی از اولویت های دیگر است و ممکن است مجبور شوید مستقلانه یا در یک گروه در پروژه ها کار کنید.

    مزایای به دست آوردن MBA در تجارت بین الملل اغلب شامل ساختن کارآیی بیشتر و کسب حقوق بالاتر با توجه به مهارت های حرفه ای که آموخته اید. شما می توانید توانایی های مهمی مانند ارتباط دهی و مکالمه را در اختیار داشته باشید. یکی دیگر از مهارت های مهم به طور معمول آموخته مذاکره است. رهبری قوی تر، مهارت دیگری است که می توانید از دوره خود دور بریزید.

    بسیاری از عوامل می توانند هزینه یک MBA را شامل دوره ای از دوره، کتاب های مورد نیاز و سایر مواد مورد نیاز را تحت تاثیر قرار دهند. شما باید از مدرسه انتخابی خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیلات، کتاب ها و سایر هزینه ها تماس بگیرید.

    پس از موفقیت آمیز بودن MBA در تجارت بین المللی، شما ممکن است خود را به عنوان مدیر حساب های بین المللی برای یک شرکت بزرگ کار کنید. شما همچنین می توانید یک کار حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده محصول برای یک شرکت که به صورت منظم در سطح بین المللی کار می کند، دنبال کنید. یکی دیگر از گزینه های حرفه ای که ممکن است شما را مورد توجه قرار دهد، به عنوان یک سهامدار کار می کند، سرمایه گذاران را در تجارت روزانه خود، خرید و فروش گزینه ها هدایت می کند.

    شما می توانید MBA در تجارت بین المللی در هر تعداد موسسات از جمله دانشگاه های بزرگ، مدارس آنلاین، کالج های محلی و یا مراکز آموزش عالی بین المللی کسب کنید. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.