Keystone logo

4 آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی 2024

فیلترها

فیلترها

  • مدیریت ارشد بازرگانی
  • مطالعات فن آوری
  • سیستم های اطلاعاتی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    آنلاین مدیریت ارشد بازرگانی برنامه ها که در سیستم های اطلاعاتی

    فارغ التحصیلان و کار حرفه ای در حال تبدیل به استاد از برنامه های مدیریت کسب و کار برای به دست آوردن دانش نظری و مهارت عملی آنها نیاز به اکسل در دنیای کسب و کار. این تحصیلات تکمیلی به طور گسترده ای بین المللی مورد احترام، برای یک بازار کار این است که به شدت رقابتی ضروری است.

    مدرک MBA آنلاین در سیستم های اطلاعات چیست؟ قلب این برنامه درجه کارشناسی ارشد MBA است. دانش آموزان اصول مدیریت کسب و کار، که ممکن است شامل بازاریابی، حسابداری، امور مالی، عملیات، منابع انسانی و رهبری تدریس می شود. سیستم های اطلاعات: به محض این که پایه و اساس تنظیم شده است، سپس آنها را به تخصص انتخاب خود حفر کردن. ترم ممکن است شامل کلاس در برنامه های کاربردی نرم افزار های مختلف، تعمیر و نگهداری سخت افزار، مدیریت شبکه و مدیریت پایگاه داده است.

    مسلح با MBA در سیستم های اطلاعات، فارغ التحصیلان با دانش و مهارت در مدیریت کسب و کار و همچنین توانایی های فنی قوی خود را.این چشم انداز دوگانه اجازه می دهد تا برای یک درک بی نظیر از چگونه مختلف سیستم های اطلاعات در ساختار کسب و کار بزرگتر مناسب، بهتر آماده فارغ التحصیلان برای شرایط کار واقعی زندگی.

    که در آن شما را انتخاب کنید به مطالعه - هر دو که مدرسه و محل مدرسه - می تواند هزینه های کمک درسی تحت تاثیر قرار. طول این برنامه همچنین قیمت برنامه تحصیلی خود را تحت تاثیر قرار. به منظور رسیدن به یک تصویر بهتر از هزینه های ممکن است، با دفتر پذیرش تماس از مدرسه خود را انتخاب.

    با توجه به دانش خاص مورد نیاز به کار در سیستم های مدیریت اطلاعات، بسیار آموزش دیده و ماهر و حرفه ای به طور معمول خود را با ثروت از فرصت کار پیدا کنید. موقعیت خود را در شروع یو پی اس و شرکت های بزرگ، و همه چیز را در بین در دسترس هستند. برخی از نمونه های عنوان شغلی موجود برای فارغ التحصیلان شامل IT استراتژیست، سیستم های مشاور، مدیریت پایگاه داده، مهندس شبکه و تحلیلگر کسب و کار.

    کالج ها، مدارس کسب و کار و دانشگاه ها در سراسر جهان ارائه توانایی برای مطالعه MBA در سیستم های اطلاعات آنلاین. این به شما می دهد انعطاف پذیری به کار مدرسه را به زندگی روزمره خود را. برای شروع، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.